رولز رویس ریث تیونینگ منصوری

رولز رویس ریث منصوری، نسخه پر زرق و برق سدان لوکس انگلیسی از راه رسید + عکس

منصوری نسخه تیون شده رولز رویس ریث را به نمایش گذاشت؛ نسخه‌ای ویژه که به رسم همیشه این تیونر معروف، خودرو را حتی لوکس‌تر و اسپرت‌تر می‌کند.

اخیراً از نسل جدید رولز رویس کالینان رونمایی شد که با طراحی و امکانات استثنائی، اوج لاکچری در خودروها را به نمایش می‌گذارد. با وجود این، رولز رویس‌های سفارشی منصوری همیشه جذابیت دیگری دارند و جدیدترین اخبار خودرو نشان می‌دهند که این شرکت تیونینگ مشهور از طریق صفحه رسمی خود در اینستاگرام از یک رولز رویس ریث تیون شده جدید پرده برداشت. منصوری این محصول جدید خود را «شیک» و «پرظرافت» توصیف می‌کند.

معرفی رولز رویس ریث تیونینگ منصوری

تغییرات صورت گرفته در نمای بیرونی رولز رویس کاملاً آشکارند. در نمای جلو کاپوت فیبر کربنی، جلوپنجره پایینی جدید و دی‌لایت‌های اضافی به چشم می‌خورند. المان‌هایی هم به گلگیرهای جلو، رکاب‌های دو طرف و دو گوشه سپر عقب اضافه شده است. در ناحیه عقب همچنین دو اسپویلر، یکی بالای شیشه و یکی روی درب صندوق قرار دارد. به این‌ها باید دیفیوزر، چراغ ترمز اضافی و رینگ‌های چند پرِ هماهنگ با طراحی نمای بیرونی را اضافه کرد.

در کابین رولز رویس ریث تیونینگ منصوری ترکیبی از تریم چرم با رنگ آبی کم‌رنگ و المان‌های مشکی‌رنگ دیده می‌شود که در کنار یکدیگر تضادی جذاب به وجود آورده‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رود، تریم فیبر کربنی هم آن‌ها را تکمیل می‌کند و در صندلی‌ها، کمربندهای ایمنی، غریبلک فرمان و برخی دیگر از قسمت‌های فضای داخلی لوگو منصوری نقش بسته است.

نسخه معمولی رولز رویس ریث با اتکا به موتور 6.6 لیتری V12 توئین توربو خود می‌تواند 624 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید کند و در کمتر از 5 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. مشخص نیست که این نسخه تیون شده توسط منصوری هم ارتقایی محسوس در زمینه خروجی و عملکرد را تجربه کرده است یا خیر. با این حال، انتظار می‌رود مثل همیشه با بازنگری‌های مهندسان منصوری خروجی این خودرو لوکس حداقل کمی افزایش پیدا کرده باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
بی ام و M3 مدل 2025، خودرو اسپرت آلمانی با موتور 6 سیلندر قدرتمند از راه رسید پورشه ۹۱۱ فیس لیفت معرفی شد؛ اولین نسخه هیبرید از خودرو افسانه‌ای آلمانی کانسپت بی ام و اسکای تاپ معرفی شد؛ بازگشت خودروساز مونیخی به ریشه‌ها کیا EV3 مدل 2025 رسماً معرفی شد؛ دستپخت جدید کره‌ای‌ها برای تسخیر بازار خودرو