ماساژور تفنگی میجیا گان 3 شیائومی

ماساژور تفنگی جدید شیائومی با قیمت اقتصادی معرفی شد

شیائومی ماساژور تفنگی جدید Mijia Massage Gun 3 را با قیمت اقتصادی، قابلیت‌های هوشمند و نیروی رانش قوی راهی بازار کرد.

به‌تازگی ماساژور تفنگی جدید میجیا گان 3 برند شیائومی در بازار چین عرضه شده است. این ماساژور یک ابزار قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه برای ورزشکاران، علاقه‌مندان به تناسب اندام و هر کسی که به دنبال نرم‌تر کردن عضلات خود بوده که در حال حاضر با قیمت اقتصادی خود در بازارهای آنلاین چین پیش‌فروش می‌شود.

در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا قابلیت‌های هوشمند و خاص این ماساژور تفنگی شیائومی را برایتان معرفی کنیم.

مشخصات ماساژور تفنگی Mijia Massage Gun 3 شیائومی

ماساژور میجیا گان 3 نسبت به نسل خود در حداکثر نیروی رانش حدودا 38 درصد ارتقا داشته و این باعث شده تا وزن آن به 25 کیلوگرم برسد. این وزن در کنار نیروی رانش فوق‌العاده قوی می‌تواند در نفوذ به عضله‌های عمیق‌تر، از بین برد موثر اسید لاکتیک و تسکین سریع‌تر درد و خستگی کمک بسیاری کندماساژور تفنگی میجیا گان 3 شیائومی

این دستگاه که هم برای ورزشکاران و هم علاقه‌مندان به تناسب اندام طراحی شده می‌تواند با حداکثر سرعت 2800 دور در دقیقه و عمق ضربه 10 میلی‌متری، در کاهش تنش عضلانی و افزایش گردش خون ایده‌آل موثر باشد.

در این ماساژور تفنگی به‌طور کلی 2 نوع حالت ماساژ را ارائه می‌دهد: ماساژ با فرکانس ثابت و متغیر. در حالت فرکانس ثابت ماساژور با سرعت ثابتی اقدام به لرزش عضله‌ها کرده که می‌‌تواند در گرم کردن قبل از تمرین و سرد کردن بعد از تمرین مفید باشد. اما در حالت فرکانس متغیر از تکنیک‌های ماساژ حرفه‌ای برای ریکاوری روزانه عضلات استفاده می‌کند.

قابلیت‌های هوشمند ماساژور میجیا گان 3

ماساژور میجیا گان 3 برای راحتی کاربر، دارای یک عملکرد حافظه هوشمند است که آخرین تنظیمات و حالت‌های استفاده شده برای دسترسی سریع هنگام راه‌اندازی ذخیره می‌کند. علاوه‌براین دارای یک حلقه نوری بازخورد نیرو است که در مورد فشار اعمال شده، راهنمایی‌های بصری لازم را ارائه می‌دهد تا از اعمال بیش از حد نیرو و آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. این حلقه نور براساس فشار وارد شده تغییر رنگ می‌دهد: برای فشار کم، خاموش؛ فشار متوسط، سفید؛ فشار زیاد، نارنجی.

ساختار یکپارچه این دستگاه باعث می‌شود تا استفاده از آن برای هر کاربری آسان و راحت باشد. همچنین ماساژور تفنگی شیائومی دارای سرها با اندازه‌های مختلف است که برای عضله‌ها و نیازهای مختلف طراحی شده‌اند. برای مثال، سری کروی آن برای ماساژ نواحی بزرگ، سری U شکل آن برای ستون فقرات و سری صاف برای آرام کردن معمولی عضلات قابل استفاده هستند.

قیمت و ظرفیت باتری

این ماساژور تفنگی دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 2450 میلی‌آمپر ساعت است که در شرایط بهینه می‌توان با یک بار شارژ کردن تا 30 روز قابل استفاده باشد. بنابراین می‌تواند یک گزینه عالی برای ماساژ عضلات چه در سفر و چه در باشگاه باشد. قیمت این ماساژور نیز 399 یوان (56 دلار) اعلام شده که نسبت به امکانات و کارایی آن، گزینه‌ ایده‌آلی برای هر خانه است.

در گجت نیوز بخوانید:
با ماساژور چشم شیائومی، دیگر هیچ نمایشگری خسته‌کننده نیست شیائومی از ماساژور برقی Fascia Gun 2 با قیمت 48 دلار رونمایی کرد ماساژور گردن شیائومی با ظاهر بالشت هوشمند به بازار آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*