برنامه ام اس آی اپ پلیر - MSI App Player

معرفی برنامه MSI App Player؛ یکی از بهترین اپلیکیشن‌های شبیه‌ساز اندروید

برنامه MSI App Player تجربه بازی های موبایل در کامپیوتر و لپ تاپ با موس و کیبورد و بهترین کیفیت را ممکن می‌کند. در ادامه ام اس آی اپ پلیر را معرفی می‌کنیم.

طی سال‌های اخیر دنیای بازیهای موبایل روی گوشی‌های هوشمند متنوع‌تر و جذاب‌تر از هر زمان دیگری شده است و حتی گیمرهای سرسخت پی‌سی هم شاید یک بازی مورد علاقه روی گوشی خود داشته باشند که همیشه سری به آن می‌زنند. در این صورت قابلیت تجربه بازی‌های موبایل روی کامپیوتر با نمایشگر بزرگ و باکیفیت و انواع و اقسام تجهیزات می‌تواند فرصتی هیجان‌انگیز باشد؛ فرصتی که شرکت مایکرواستار اینترنشنال، مشهور به ام اس آی، با برنامه MSI App Player به کاربران می‌دهد.

معرفی برنامه MSI App Player، شبیه‌ساز اندروید

«ام اس آی اپ پلیر» (MSI App Player) یک شبیه‌ساز اندروید است که شرکت ام اس آی و «بلو استکس» (Bluestacks) در مشارکت با یکدیگر توسعه داده‌اند. از طریق این برنامه شبیه‌ساز که جدیدترین نسخه آن از طریق وب‌سایت رسمی ام اس آی در دسترس قرار دارد، می‌توان بازی‌های اندروید را روی کامپیوتر یا کنسول دستی به راحت‌ترین شکل ممکن اجرا کرد. در حال حاضر همه لپ تاپ‌های گیمینگ MSI از جمله GS ،GL ،GF ،GE ،GP، آلفا و براوو از این برنامه پشتیبانی می‌کنند.

جذاب‌ترین ویژگی‌های ام اس آی اپ پلیر

به‌لطف اپلیکیشن MSI App Player کاربران می‌توانند انواع بازی‌های اندروید را با پردازنده و کارت گرافیک قدرتمند پی‌سی خود تجربه کنند. با توجه به وب‌سایت رسمی MSI، از طریق این اپلیکیشن امکان اجرای بازی‌های موبایلی با نرخ فریم فوق‌العاده بالا که حداکثر به 240 فریم بر ثانیه می‌رسد مهیا است. این خصوصاً برای گیمرهایی اهمیت دارد که به بازی‌های رقابتی مثل عناوین تیراندازی آنلاین علاقه دارند.

برای اجرای بازی‌ها با این برنامه می‌توان آن‌ها را به‌صورت کامل دانلود کرد، اما در صورتی که نمی‌خواهید فضای دستگاه خود را اشغال کنید و به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید، توانایی اجرای آن‌ها به‌صورت ابری (Cloud) را هم خواهید داشت. همین آزادی عمل کاربران در نحوه دریافت و اجرای بازی­‌ها یکی از مزیت‌های مهم این برنامه به حساب می‌آید.

کاربران با برنامه MSI App Player علاوه بر قابلیت تجربه بازی‌های گوشی با موس و کیبورد، به‌واسطه حالتی تحت عنوان «Console Mode» قادر به تجربه آن‌ها با کنترلر هستند. فقط کافی است یک نمایشگر بزرگ هم به دستگاه خود متصل کنند تا عملاً تجربه‌ای شبیه به بازی کردن با کنسول داشته باشند؛ با این تفاوت که آنچه در صفحه به نمایش در می‌آید، یک بازی اندرویدی است.

ام اس آی حتی برای مواقعی که قصد داشته باشید چند بازی را به‌صورت همزمان اجرا کنید تدارک دیده است. ام اس آی می‌گوید برنامه شبیه‌ساز آن امکان تجربه همزمان چند بازی را فراهم می‌کند، بدون این‌که اختلالی در عملکرد هر کدام از آن‌ها به وجود بیاید. البته این‌که دقیقاً چند بازی در لحظه قابل اجرا باشند به مشخصات فنی لپ تاپ یا کامپیوتر کاربر بستگی دارد.

امکانات اپلیکیشن MSI App Player

در برنامه MSI App Player می‌توانید از طریق گوگل پلی مستقیماً انواع بازی‌ها از جمله بهترین بازی های آفلاین اندروید را دانلود کنید یا بعد از دانلود بازی مورد نظرتان از منابع دیگر، آن از طریق این برنامه به‌صورت داخلی (Local) به اجرا در بیاورید.

این برنامه گذشته از پروسه نصب کوتاه و مختصر، رابط کاربری سرراستی دارد و از همان ابتدا می‌توانید به سرعت با امکانات و تنظیمات آن آشنا شوید. دانلود و اجرای بازی‌ها هم در یک کلام مثل آب خوردن است و فقط در چند کلیک خلاصه می‌شود.

درباره MSI در گجت نیوز بخوانید:
لپ تاپ گیمینگ MSI TITAN 18 HX با یک نمایشگر غول پیکر ۱۸ اینچی و RTX 4090؛ جذاب و دوست‌داشتنی لپ تاپ جدید MSI Monarch 13 با پردازنده پرچمدار اینتل و نمایشگر اولد معرفی شد نسل جدید کامپیوترهای دسکتاپ MSI با کانفیگ ترسناک معرفی شدند لپ تاپ های سری پرستیژ MSI با پردازنده Core Ultra اینتل به میدان آمدند بررسی لپ تاپ MSI Stealth 15 A13 VE

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*