هکاتون 5G همراه اول

دومین هکاتون 5G همراه اول با تقدیر از برگزیدگان پایان یافت

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول اختتامیه دومین هکاتون 5G همراه اول را برگزار کرد. در پایان این مراسم نیز از برگزیدگان تقدیر شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول روز شنبه 12 خرداد 1403 اختتامیه دومین هکاتون 5G همراه اول را برگزار کرد. این مرکز با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و آکادمی همراه اول دومین هکاتون 5G خود را در تاریخ 12 تا 15 اسفند 1402 برگزار کرده بود.

برگزاری اختتامیه دومین هکاتون 5G همراه اول

وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این رویداد با ابراز خرسندی از خروجی این هکاتون عنوان کرد دو نفر موفق به حل این چالش شدند که باعث افتخار است. برگزاری چنین رویدادهایی باعث تقویت و گسترش اکوسیستم در صنعت مخابرات خواهد شد. وی با اعلام این‌که امیدوارم برگزاری رویدادهای مسابقه محور توسط این مرکز تداوم داشته باشد، به امکان حضور دانشجویان در آزمایشگاه باز نسل پنجم همراه اول نیز اشاره کرد.

آزمایشگاه 5G همراه اول که شبکه اختصاصی نسل پنجم (5G Private Network) را ارائه می‌کند، آماده است تا با صنایع مختلف در ورتیکال‌های متنوع همکاری کند. در پایان این مراسم نیز از برگزیدگان با اعطای جوایز تقدیر شد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*