اولین تریلر انیمیشن موانا 2 - Moana 2

اولین تریلر انیمیشن جذاب موانا 2 را تماشا کنید

اولین تریلر انیمیشن جدید موانا 2 منتشر شد. این تیزر دیدنی از دنباله انیمیشن پرطرفدار Moana رکوردی بی‌سابقه برای دیزنی رقم زده است.

انیمیشن موانا، محصول جدید استودیو والت دیزنی در سبک ماجراجویی فانتزی موزیکال سال 2016 به اکران رسید و هم از لحاظ تجاری به‌شدت موفق ظاهر شد و هم بازخوردهایی مثبت از سمت بینندگان و منتقدان دریافت کرد. آخرین اخبار سینما و تلویزیون نشان می‌دهند دنباله این انیمیشن با عنوان موانا 2 تا انتهای سال 2024 اکران می‌شود و دیزنی اخیراً اولین تریلر آن را منتشر کرد؛ تریلری که رکورد بیشترین بازدید برای تریلر اول انیمیشن‌های دیزنی در 24 ساعت اول را تصاحب کرد.

تریلر اول رسمی انیمیشن موانا 2

طبق اعلام دیزنی در وب‌سایت رسمی خود، اولین تریلر موانا 2 با کسب 178 میلیون بازدید، رکورد بیشترین بازدید تریلر انیمیشن‌های دیزنی طی 24 ساعت اول را به نام خود ثبت کرده است. پیش از این تریلرهای «درون و بیرون 2» (Inside Out 2) با 157 میلیون بازدید، «یخ‌زده 2» (Frozen 2) با 116 میلیون بازدید و «شگفت‌انگیزان 2» (Incredibles 2) با 113 میلیون بازدید رکورددار بوده‌اند.

در موانا 2 دوباره آلیئی کراوالیو و دواین جانسون به ترتیب به‌عنوان صداپیشه موانا و مائویی حضور پیدا می‌کنند. به گفته دیزنی، این انیمیشن جدید سه سال بعد از اولین سفر موانا جریان دارد؛ زمانی که موانا به‌صورت غیرمنتظره از سمت اجدادش فرا خوانده می‌شود و سفر به آب‌های دور را برای یک ماجراجویی پرخطر آغاز می‌کند.

ساخت دنباله انیمیشن Moana در ابتدا در قالب یک سریال برای سرویس استریمینگ دیزنی پلاس کلید خورد، ولی در نهایت دیزنی تصمیم گرفت آن را تبدیل به یک دنباله سینمایی کند. حالا این انیمیشن که دیوید دریک جونیور، دانا لدو میلر و جیسون هند عهده‌دار کارگردانی آن بوده‌اند، در تاریخ 27 نوامبر 2024 مصادف با 7 آذر 1403 اکران خواهد شد.

اگر جزو علاقه‌مندان دنیای انیمیشن موانا هستید، دیزنی خبرهای خوبی برایتان دارد. فیلم سینمایی لایو اکشن موانا قرار است در سال 2026 روی پرده سینما برود و دواین جانسون که صداپیشگی مائویی در انیمیشن آن را بر عهده دارد، در نقش همین شخصیت در فیلم ایفای نقش خواهد کرد. با این حال، بازیگر متفاوتی که در حال حاضر هویتش مشخص نیست، در نقش اصلی یعنی موانا حاضر می‌شود.

از دست ندهید:
خبر خوش برای طرفداران سریال بازی تاج و تخت؛‌ سه انیمیشن گیم آف ترونز در حال ساخت است ۵ دلیل که انیمیشن در جستجوی نمو بهتر از راتاتویی است همکاری اپل با ابرستارگان هالیوود در فیلم سینمایی ولفس (Wolfs) + تریلر بهترین فیلم های جدیدی که سال ۲۰۲۴ در سینماهای جهان اکران می‌شوند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*