هدفون جدید آدیوتکنیکا

با هدفون جدید آدیوتکنیکا بدون نیاز به شارژر، 90 ساعت موزیک گوش کنید!

با هدفون جدید آدیوتکنیکا ATH-S300BT می‌توانید بدون نیاز به شارژر، حین گوش دادن به موزیک دو بار کل کره زمین را بپیمایید!

اگر دنبال یک هدفون می‌گردید که با آن بتوانید بدون هیچ نگرانی ساعت‌ها به موزیک گوش کنید، احتمالا محصول جدید آدیو تکنیکا، مدل ATH-S300BT گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست؛ چراکه این هدفون با وعده 90 ساعت گوش دادن متوالی به موزیک رونمایی شده است!

برای درک بهتر شارژدهی خارق‌العاده این هدفون‌ها بد نیست بدانید که با یک بار شارژ کردن کامل آن‌ها می‌توانید دو بار دور کره زمین را در حال گوش کردن به موزیک طی کنید! حتی در آن صورت نیز با تنها سه دقیقه شارژ کردن این هدفون می‌توانید دو ساعت و نیم دیگر موزیک گوش کنید!

آنچه هدفون جدید آدیوتکنیکا را جذاب‌تر می‌کند این است که سازنده آن برای دستیابی به این شارژدهی خارق‌العاده، ارائه قابلیت‌های پیشرفته را فدا نکرده است. هدفون ATH-S300BT آدیوتکنیکا از قابلیت حذف نویز فعال و مد شفاف برای شنیدن کامل صدای محیط بیرون بهره می‌برد. از سوی دیگر، پشتیبانی از دستیار هوشمند گوگل و سیری نیز قابلیت جذاب دیگر این هدفون است.

هدفون Audio-technica

در کنار تمامی این موارد، چیره‌دستی آدیوتکنیکا در ارائه صدایی متوازن در محصولات اقتصادی باعث شده که به کیفیت این هدفون‌ها نیز کاملا امیدوار باشیم. بعلاوه، درایورهای 40 میلیمتری به کار رفته در این هدفون‌ها نیز باعث خواهند شد که صداهایی شفاف و فاقد پیچیدگی در فرکانس‌های مختلف به گوش کاربر برسد.

البته خبری از پشتیبانی از aptX HD یا دیگر کدک‌های صوتی کیفیت بالا در این دستگاه نیست و نباید انتظار عملکرد صوتی هم‌تراز با محصولات پرچمدار را از آن داشته باشید. این هدفون‌ها همچنین قیمتی تنها 125 دلاری دارند که آن‌ها را به یک محصول بی‌رقیب در بازار هدفون‌های بی‌سیم تبدیل می‌کند.

هدفون جدید آدیوتکنیکا

البته این نخستین بار نیست که یک هدفون بیسیم با شارژدهی چنان طولانی رونمایی و معرفی می‌شود و قبلا برخی از بهترین هدفون های بیسیم دنیا توانسته بودند رقم‌هایی عالی را برای شارژدهی ارائه دهند. با این حال قیمت اکثر آن‌ها بسیار بیشتر از هدفون جدید آدیوتکنیکا بوده است. برای مثال هدفون‌های بیسیم شگفت‌انگیز Edifier Stax Spirit S3 شارژدهی 80 ساعته را ارائه می‌کنند؛ اما با قیمت حدودا 400 دلار!

سایر مشخصات هدفون جدید آدیوتکنیکا ATH-S300BT

خریداران هدفون جدید کمپانی Audio-Technica می‌توانند هم به‌صورت سیمی و هم بلوتوثی از آن استفاده کنند. در همین زمینه سازنده یک سیم 1.2 متری با میکروفون و کلیدهای کنترل را در جعبه محصول تعبیه کرده تا استفاده از آن به‌صورت سیمی را راحت‌تر کند.

از سوی دیگر، مد اتصال بلوتوث این هدفون نیز از حالت «تاخیر پایین» پشتیبانی می‌کند که کارآیی آن در استریم و انجام بازی‌ها را ارتقا می‌دهد. از طرف دیگر پشتیبانی از اتصال چندنقطه‌ای بلوتوث در این هدفون‌ها نیز باعث می‌شود که به‌راحتی بتوان آن را به طور همزمان به دستگاه‌های مختلف مثل گوشی یا لپ تاپ متصل کرد. همچنین کلیدهای کنترل لمسی تعبیه شده روی هریک از گوشی‌های این هدفون نیز امکان کنترل سریع آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

هدفون ATH-S300BT

البته شارژدهی 90 ساعته هدفون جدید آدیوتکنیکا در شرایطی قابل دسترسی است که حذف نویز فعال دستگاه خاموش باشد. اما حتی اگر قابلیت ANC را نیز فعال کنید می‌توانید انتظار 60 ساعت گوش دادن مدوام به موزیک با این هدفون را داشته باشید. این شارژدهی برای یک بار و نیم طی کردن کل کره زمین کافی است!

در حال حاضر تنها هدفون دیگری که از نظر شارژدهی ضمن ارائه حذف نویز فعال قادر به رقابت با مدل ATH-S300BT آدیوتکنیکاست، سن‌هایزر مومنتوم 4 وایرلس است که قیمتی حدودا دو برابر این مدل دارد!

هدفون جدید ATH-S300BT نسل جدیدتر مدل  ATH-S200BT به شمار می‌رود که به‌خاطر ارائه عملکرد صوتی عالی در کلاس قیمتی اقتصادی طرفداران فراوانی در سرتاسر دنیا داشت! عرضه این هدفون‌های جدید چند روزی‌ست که آغاز شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
اولین هدفون بی سیم مجهز به هوش مصنوعی رونمایی شد چرا هدفون های سیمی همیشه از مدل های بی سیم بهتر هستند؟ بهترین هدفون های بلوتوث سال ۲۰۲۴ که از خریدشان پشیمان نخواهید شد چگونه هدفون بلوتوث را به کامپیوتر ویندوزی متصل کنیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*