تلویزیون های OLED سری B4 ال جی

تلویزیون های OLED سری B4 ال جی، گیمرها و عاشقان فیلم را هدف گرفته‌اند

تلویزیون های OLED سری B4 ال جی با پردازنده هوشمند آلفا 8، فناوری‌های پیشرفته تصویر و کیفیت 4K، ایده‌آل گیمرها و عاشقان فیلم و سریال هستند.

شرکت ال جی از جدیدترین سری تلویزیون‌های اولد خود از خانواده B4 رونمایی کرد. تلویزیون های OLED سری B4 ال جی با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند، نظر هر دو دسته از علاقه‌مندان به فیلم و بازی را به خود جلب خواهند کرد.

تلویزیون های OLED سری B4 ال جی

تلویزیون‌های LG B4 از پیکسل‌های خود-روشن OLED بهره می‌برند که مشکی عمیق و رنگ‌های خیره‌کننده‌ای را برای تجربه بصری فراگیر به ارمغان می‌آورند. پردازنده هوشمند آلفا 8 در قلب تپنده آن‌ها نیز به صورت خودکار تنظیمات تصویر را با توجه به محتوای در حال پخش، بهینه‌سازی می‌کند تا هیچ زحمتی را روی گردن شما نیندازد. برای دوستداران فیلم، این تلویزیون‌ها از فناوری‌های دالبی ویژن و دالبی اتمس پشتیبانی می‌کنند تا فضایی سینمایی را در خانه برای شما ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر

۵ قابلیت مخفی تلویزیون های هوشمند ال جی که باید بلد باشید

آپدیت نرم افزاری تلویزیون های ال جی ۵ ساله شد؛ یک سر و گردن بالاتر از سامسونگ

عملکرد خیره‌کننده تلویزیون های ال جی B4 در گیمینگ

اما برای گیمرها، تلویزیون‌های B4 با زمان پاسخگویی فوق‌العاده سریع 0.1 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، هرگونه تاری و پارگی تصویر را از بین می‌برند و باعث می‌شوند تا صحنه‌های اکشن پر سرعت، روان و بدون نقص اجرا شوند. همچنین، سازگاری با فناوری‌های NVIDIA G-Sync ،AMD FreeSync Premium و VRR نیز به رفع پارگی تصویر کمک می‌کند.

تلویزیون های OLED سری B4 ال جی

تلویزیون جدید ال جی از قابلیت‌های هوشمند متعددی از جمله پشتیبانی داخلی از پلتفرم‌های محبوب مانند Amazon Alexa، Apple AirPlay و دستیار گوگل بهره می‌برد. علاوه بر این، کاربران با استفاده از LG Channels به بیش از 300 کانال رایگان دسترسی خواهند داشت و یا می‌توانند از طریق سرویس‌های استریم به محتوای پرمیوم دسترسی پیدا کنند.

تلویزیون های OLED سری B4 ال جی در اندازه‌های 55، 65 و 77 اینچی به بازار عرضه می‌شود و قیمت آن از 1699 دلار رقابتی شروع می‌شود. این قیمت باعث شده تا B4 نسبت به سری C4 قبلی، گزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*