کتری برقی شیائومی

کتری برقی چندکاره شیائومی مجهز به سیستم عامل هایپر او اس از راه رسید

شیائومی تاکنون لوازم خانگی هوشمند متعددی را معرفی کرده است. حالا نیز نوبت به کتری برقی چندکاره شیائومی رسیده تا خودنمایی کند. کتری میجیا با قابلیت‌های متنوع همراه شده و از سیستم‌ عامل هایپر او اس بهره می‌برد.

شرکت شیائومی چندین سال را صرف توسعه سیستم عامل هایپر او اس کرد تا پلتفرمی جامع برای همه محصولات خود داشته باشد. در نتیجه حالا این شرکت چینی می‌تواند طیف گسترده محصولات لوازم خانگی خود را با توانایی اتصال به پلتفرم HyperOS Connect عرضه کند. این پلتفرم قابلیت‌های هوشمند متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جدیدترین عضو این مجموعه نیز کتری برقی چندکاره شیائومی است.

کتری برقی هوشمند شیائومی با ویژگی‌های جذاب معرفی شد

کتری برقی شیائومی

کتری برقی جدید با نام MIJIA Smart Health Kettle P1 شناخته می‌شود و می‌تواند ویژگی‌ها مختلفی را برای نیازهای گوناگون ارائه دهد. از قابلیت‌های این کتری هوشمند می‌تواند به امکان رزرو نوشیدنی، تنظیم زمان حفظ گرما و تنظیم دما در زمان‌های مختلف اشاره کرد. کتری هوشمند شیائومی در هنگام اتصال به اینترنت حداکثر ظرفیت خود را آشکار می‌سازد؛ اما بدون اینترنت هم دستگاهی توانمند است.

شما می‌توانید از برنامه اختصاصی این کتری برقی برای انتخاب بین ۵۰ نوشیدنی مختلف استفاده کنید. کتری برقی شیائومی ۱.۸ لیتر ظرفیت دارد و با یک قوری نسبتا خاص ۰.۸ لیتری نیز همراه شده است. قوری چندکاره شیائومی از طراحی خاصی بهره می‌برد. همین نیز سبب می‌شود که بتواند انرژی گرمایی را هنگام دم کشیدن نوشیدنی به‌خوبی حفظ کند. در بیرونی قوری نیز به کاربر اجازه می‌دهد که هنگام تهیه نوشیدنی‌های گوناگون ترکیبات مختلف را اضافه کند.

کتری برقی شیائومی

در لیست مشخصات کتری برقی هوشمند شیائومی به جنس بدنه نیز اشاره شده است. ظاهرا شیائومی صفحه گرمایشی را با لایه‌ای از سرامیک نچسب پوشانده است تا گرمایش به‌صورت بهینه‌تری صورت پذیرد. تمامی قسمت‌های کتری و قوری نیز با بالاترین استاندارد ممکن ساخته شده‌اند تا منجر به مسمومیت یا مشکلات مشابه نشوند.

عضو جدید لوازم خانگی شیائومی دارای قدرت گرمایشی ۱۰۰۰ وات است و می‌تواند دمای آب را به ۱۱ سطح مختلف برساند. شما می‌توانید دمای مورد نظر را بین ۴۰ تا ۹۰ درجه تنظیم کنید؛ اما جذاب‌ترین ویژگی کتری حفظ خودکار گرمای موردنظر شما برای ۲۴ ساعت است. اگر هم خانه نباشید، می‌توانید با برنامه مخصوص شیائومی دستور روشن شدن کتری و دم کردن یک نوشیدنی خاص را از راه دور بدهید.

کتری هوشمند میجیا P1 در عرضه اولیه با قیمت ۲۵ دلار در اختیار افراد علاقه‌مند قرار می‌گیرد. متاسفانه در مورد قیمت و عرضه جهانی محصول هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:
شیائومی از دمنوش ساز برقی با قیمت ۱۵ دلار رونمایی کرد لوازم خانگی هوشمند شیائومی ، در حال تصاحب بازار آسیا هستند آبگرمکن هوشمند شیائومی Mijia 60L P1 با قابلیت های جذاب رونمایی شد خاص‌ترین گجت شیائومی هم معرفی شد: خشک کن جادویی لباس ماشین لباسشویی جدید شیائومی از یک گوشی پایین‌رده هم ارزان‌تر است!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*