یخچال 440 لیتری شیائومی

یخچال 440 لیتری جدید شیائومی، هم قیمت یک گوشی میان رده است

برند MIJIA شیائومی از یک یخچال جدید 440 لیتری رونمایی کرده که با قابلیت‌های حرفه‌ای و هوشمند و قیمت 550 دلاری خود گزینه‌ای ایده‌آل برای هر آشپزخانه به شمار می‌رود.

زیربرند Mijia شیائومی به‌تازگی از یک یخچال 440 لیتری جدید و جذاب تحت نام Fresh Storage 439L Cross Ice Crystal White که قابلیت‌هایی جذاب و قیمتی جالب‌تر داشته و به‌زودی روانه بازار خواهد شد.

یخچال ۴۴۰ لیتری جدید شیائومی؛ کاربردی و پر از قابلیت‌های ریز و درشت

نمای روبروی یخچال جدید شیائومی را یک لایه شیشه‌ای باریک با ضخامت 3.2 میلیمتر پوشانده که نه تنها به‌سادگی قابل تمیز کردن، بلکه ضد آب و ضد روغن هم خواهد بود. علاوه بر این، سیستم دفع حرارت این یخچال نیز با هدف ارائه بهترین عملکرد فنی در قسمت پایین و جلو آن تعبیه شده است.

لوازم خانگی هوشمند

یخچال جدید 440 لیتری شیائومی همچنین ضخامتی 60 سانتیمتری داشته و از طراحی دو درب (یخچال و فریزر) با 18 پارتیشن بهره می‌برد. بخش یخچال در این دستگاه حجمی 260 لیتری دارد؛ درحالیکه فریزر آن نیز 154 لیتر ظرفیت خواهد داشت. از این بین، فضایی 25 لیتری نیز به نگهداری خشکبار و لوازم مخصوص مادر و کودک اختصاص یافته است.

یخچال فریزر جدید Mijia به سیستم چرخش 360 درجه‌ای هوای سرد مجهز است و سرمایش سریع و بدون برفک را به ارمغان می‌آورد. ظرفیت فریز کردن این دستگاه 7 کیلوگرم و برای 12 ساعت اعلام شده و برای انجام این کار از یک کمپرسور با فرکانس متغیر در کنار یک فن چند فرکانسی استفاده شده است. شیائومی همچنین کمپرسور این دستگاه را به مدت ده سال گارانتی کرده است.

یخچال 440 لیتری شیائومی

وزن خالص یخچال جدید شیائومی تنها 86 کیلوگرم بوده و ابعاد آن نیز 825 در 680 در 2030 میلیمتر خواهد بود. علاوه بر این، همانند سایر لوازم خانگی میجیا، یخچال جدید این برند هم از اپلیکیشن اختصاصی MIJIA پشیبانی کرده و از طریق این برنامه قابل کنترل خواهد بود. میجیا همچنین پشتیبانی از فرامین صوتی از طریق سیستم کنترل XiaoAI را نیز به این یخچال افزوده است.

قیمت یخچال جدید 440 لیتری شیائومی 551 دلار بوده و فروش آن از امروز آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
یخچال هوشمند جدید ۳۰۳ لیتری شیائومی فقط ۱۷ میلیون تومان قیمت دارد ۶ مورد از مزایا و معایب خرید یخچال هوشمند یخچال هوشمند سامسونگ با قابلیت‌های دیوانه کننده به صحنه آمد؛ ساخت لیست خرید و درب اتوماتیک!