فروش هوندا سیتی

فروش خودرو وارداتی هوندا سیتی با تحویل 90 روزه آغاز شد

شرکت آذریوردسال، فروش سدان وارداتی و ژاپنی هوندا سیتی را با قیمت علی‌الحساب در سامانه عرضه خودروهای وارداتی آغاز کرد.

طبق به‌روزرسانی جدید سامانه فروش خودروهای وارداتی، آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در سامانه مذکور ثبت نام کرده و اولویت آنها مشخص شده، می‌توانند از تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ لغایت ۶ تیر ماه سال جاری با مراجعه به وبسایت https://saleauto.ir نسبت به ثبت نام هوندا سیتی، محصول وارداتی آذریوردسال اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح و معرفی اجمالی این خودرو می‌پردازیم.

جدول فروش هوندا سیتی آذریوردسال – تیر ۱۴۰۳

فروش هوندا سیتی

بر اساس این طرح، خودرو هوندا سیتی با قیمت پایه علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۸۵۰ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌شود. ضمنأ موعد تحویل خودرو حداکثر ۹۰ روز اعلام شده است. قیمت علی‌الحساب اعلام شده برای این خودرو، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌های دیگری از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره‌گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و غیره، هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی و مصوب اضافه خواهد شد.

معرفی اجمالی هوندا سیتی وارداتی

در بخش فنی، هوندا CITY از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با تکنولوژی سوخت‌رسانی PGM-FI و با حداکثر توان ۱۲۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر بهره می‌برد. نیروی حاصله از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد هوندا سیتی 10.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 198 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. همچنین مصرف سوخت این خودرو به‌صورت ترکیبی 6.3 لیتر اعلام شده است. همچنین سیستم تعلیق در قسمت جلو از نوع مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع نیمه مستقل محور پیچشی خواهد بود.

از امکانات هوندا سیتی وارداتی می‌توان به ۶ عدد کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، نمایشگر ۸ اینچی لمسی کنسول مرکزی با قابلیت پشتیبانی از اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، پشتیبانی از اپلیکیشن Honda Connect،  سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، رادار بین خطوط، سنسور پارک جلو و عقب، صندلی ISOFIX، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، استارت از روی ریموت، سیستم ورود بدون کلید به‌همراه استارت دکمه‌ای، دوربین دنده عقب، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور، چراغ‌های LED، رینگ‌های آلومینیومی و آنتن کوسه‌ای اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*