هدیه دادن بسته های اینترنت

همراه اول امکان هدیه دادن بسته های اینترنت را ایجاد کرد

همراه اول شرایطی را فراهم آورده تا کاربران امکان هدیه دادن بسته های اینترنت به سایر مشترکان این اپراتور را در مناسبت‌های خاص و ویژه داشته باشند.

با اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امکان خرید و هدیه دادن بسته های اینترنت همراه اول به سایر مشترکان این اپراتور تلفن همراه اول فراهم شد. کاربران می‌تواند از این قابلیت در مناسبت‌های خاص و ویژه و با هدف تبریک، شادباش و تشکر استفاده کنند.

جزئیات و نحوه هدیه دادن بسته های اینترنت همراه اول

همراه اول این طرح جدید خود را در قالب سه بسته اینترنت هدیه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری و سه بسته اینترنت هدیه مشترکان انارستان، در سبد محصولات و خدمات خود طراحی و راه‌اندازی کرده است.

  • بسته های اینترنت هدیه همراه اول ویژه مشترکان دائمی و اعتباری: بسته های هدیه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری از حجم 8، 12 و 20 گیگابایت با اعتبار یک ماهه تشکیل شده که با قیمت 50 هزار تومان، 70 هزار تومان و 110 هزار تومان عرضه می‌شوند.
  • بسته های اینترنت هدیه همراه اول ویژه مشترکان انارستان: بسته های هدیه ویژه مشترکان انارستان دارای حجم 2، 8 و 16 گیگابایت با اعتبار یک ماهه هستند که با قیمت 18 هزار و 200 تومان، 32 هزار و 200 تومان و 58 هزار و 200 تومان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

همه مشترکان سیم کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول قادر خواهند بود در مناسبت‌هایی مانند تبریک اعیاد، تولد و تبریک و تشکر ویژه و خاص، از این بسته‌ها به همراه ارسال یک پیام ویژه، برای هدیه دادن به سایر مشترکان این اپراتور بهره ببرند. در کنار خرید بسته های اینترنت هدیه، یک پیامک ویژه نیز برای دریافت کننده بسته هدیه ارسال خواهد شد که در این پیام، نوع مناسبت، نسبت شخصی ارسال کننده هدیه و یک جمله ویژه تبریک یا تشکر، نوشته خواهد شد.

همه مشترکان همراه اول از این پس می‌توانند برای خرید و فعالسازی بسته های اینترنت هدیه، کد دستوری ستاره 100 ستاره 671 مربع را شماره‌گیری کنند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) همراه اول از کیوسک های دیجیتال پایش سلامت رونمایی کرد آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*