مشخصات دوربین گوشی شیائومی 15 پرو

مشخصات دوربین گوشی شیائومی 15 پرو لو رفت

مشخصات فنی دوربین گوشی شیائومی 15 پرو فاش شد. گوشی Xiaomi 15 Pro به‌لطف چیپست جدید کوالکام قدرت شگفت‌انگیزی در عکاسی و فیلمبرداری دارد.

در حالی که کوالکام آماده رونمایی از جدیدترین نسل چیپست‌های خود، اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه اکتبر است، شایعات حاکی از آن است که شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که از این چیپست قدرتمند در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. انتظار می‌رود شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به عنوان اولین گوشی‌های مجهز به این چیپست در همان ماه معرفی شوند.

یک دوربین جدید ۵٠ مگاپیکسلی در شیائومی 15 پرو

اکنون گزارشی از سوی Digital Chat Station، افشاگر مشهور چینی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی 15 پرو با دوربینی جدید 50 مگاپیکسلی با دیافراگم باز (و ثابت) و یک حسگر بسیار بزرگ عرضه خواهد شد. این به معنای حذف دیافراگم متغیر است.

مشخصات دوربین گوشی شیائومی 15 پرو

در کنار دوربین اصلی، یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری نیز در این گوشی تعبیه شده است. علیرغم تمام این پیشرفت‌های بخش دوربین، انتظار می‌رود شیائومی 15 پرو کمی نازک‌تر از نسل قبلی خود باشد.

علاوه بر این، نسخه پرو گوشی به صفحه‌نمایش خمیده میکرو با رزولوشن 2K مشابه شیائومی 14 اولترا، باتری حجیم و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد.

البته فراموش نکنید که شیائومی 14 پرو هرگز به طور رسمی در خارج از چین عرضه نشد و ممکن است سرنوشت مشابهی برای مدل 15 پرو نیز رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی ۱۵، نخستین گوشی جهان با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۴

مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۵ لو رفت

بر اساس شایعات، لنز فوق‌عریض 15 پرو نیز 50 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین اصلی از حسگر 1 اینچی OmniVision OV50K استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد لنز تله‌فوتو پریسکوپی نیز از سنسور Sony IMX882 بهره خواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*