بهترین گوشی ماه انتوتو

این موبایل ها، بهترین گوشی های ماه گذشته از نگاه انتوتو بوده‌اند

سه گوشی پرچمدار با سه تراشه مختلف عناوین اول تا سوم لیست بهترین گوشی های ماه ژوئن 2024 انتوتو را کسب کردند. بازار پرچمداران در سلطه چینی‌هاست.

مطابق روال هر ماه، اپلیکیشن بنچمارک انتوتو لیستی از بهترین گوشی های موبایل ماه گذشته را منتشر کرد. این لیست دربرگیرنده اطلاعاتی جالب است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

لیست بهترین گوشی های ماه ژوئن انتوتو؛ سه گوشی برتر و سه تراشه مختلف!

اتفاق جالبی که در لیست قدرتمندترین گوشی‌های این ماه AnTuTu رخ داده این است که نقریبا نیمی از محصولات لیست از تراشه کوالکام بهره برده و نیم دیگر به چیپست مدیاتک مجهزند. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید، برترین گوشی موبایل ماه گذشته از نظر عملکرد پردازشی و سخت افزاری، ایسوس راگ فون 8 پرو بوده که از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده می‌کند.

بنچمارک Antutu

با این وجود اتفاق جالبی که در خصوص لیست این ماه رخ داده این است که رتبه‌های دوم و سوم لیست به دو گوشی با تراشه‌های مختلف اختصاص دارد. رتبه دوم لیست در اختیار اوپو فایند ایکس 7 است که از تراشه پرچمدار دایمنسیتی 9300 مدیاتک بهره می‌برد و رتبه سوم نیز به iQOO Neo S9 Pro رسیده که به چیپست قدرتمندتر دایمنسیتی 9300 پلاس مجهز است.

در رده چهارم لیست حاضر، گوشی Red Magic 9 Pro+ قرار گرفته و در جایگاه‌های پنجم تا هشتم نیز گوشی‌های ویوو X100 اولترا، ویوو X100 پرو، iQOO 12 و ویوو X100 جای دارند. همچنین رتبه نهم از آن وان پلاس 12 شده و پایان‌بخش لیست بهترین گوشی های ماه ژوئن انتوتو نیز اوپو فایند ایکس 7 اولترا خواهد بود.

بهترین گوشی ماه انتوتو

اوپو فایند X7 اولترا

این، یکی از معدود دفعاتی است که سه عنوان برتر لیست قدرتمندترین گوشی‌های موبایل ماه از سه تراشه مختلف بهره می‌برند. با توجه به نتایج فوق‌العاده‌ای که تراشه‌های مدیاتک ثبت کرده‌اند می‌توان به شکل گرفتن رقابتی جدید در آینده بازار گوشی‌های موبایل امیدوار شد.

البته تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 محصولی قدرتمندتر از سری دایمنسیتی 9300 به شمار می‌رود. با این وجود مدیاتک در تراشه‌های جدیدش موفق شده توازنی ایده‌آل بین ارائه عملکرد پرچمدار و قیمت مناسب برقرار کند. همین مساله احتمالا باعث گرایش بسیاری گوشی‌سازان به چیپست‌های این کمپانی خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین گوشی های اندرویدی تاریخ؛ از موتورولا دروید ایکس تا وان پلاس اوپن ۵ گوشی پرچمدار اندرویدی که می‌توانید به جای گلکسی اس ۲۴ اولترا خریداری کنید ۵ قابلیت که می تواند موتورولا اج پلاس ۲۰۲۴ را به بهترین گوشی پرچمدار بازار تبدیل کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*