نوبیا رد مجیک 9S Pro

نوبیا از دو گوشی رد مجیک 9S Pro و رد مجیک 9 اس پرو پلاس برای عاشقان گیمینگ رونمایی کرد

گوشی های نوبیا رد مجیک 9S Pro و رد مجیک 9 اس پرو پلاس با پردازنده قدرتمند و سیستم گرمازدایی جدید معرفی شدند. مدل‌های جدید Red Magic بهترین گوشی برای علاقه‌مندان به گیمینگ هستند.

گوشی های گیمینگ طرفداران خاص خود را در میان کاربران دارند. این گوشی‌ها سعی می‌کنند با ترکیب پردازنده قدرتمند، سیستم گرمازدایی پیشرفته و باتری بزرگ بهترین تجربه را برای افراد علاقه‌مند به بازی به‌ارمغان بیاوند. جدیدترین عوض این گروه نیز گوشی های نوبیا رد مجیک 9S Pro و رد مجیک 9 اس پرو پلاس هستند.

نوبیا رد مجیک 9S Pro و رد مجیک 9 اس پرو پلاس بهترین گوشی های گیمینگ جهان هستند

نوبیا رد مجیک 9S Pro

گوشی‌های جدید نوبیا از نسخه Leading Version تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کنند. در این نسخه هسته اصلی CPU با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز کار می‌کند و فرکانس GPU نیز به ۱ گیگاهرتز رسیده است. همین تغییر هم سبب شده که رد مجیک 9S Pro امتیاز ۲۳۶۹۵۴۲ را در بنچمارک انتوتو کسب کرده و تمام گوشی‌های موبایل اندرویدی را کنار بزند.

اگرچه جایگاه اول بنچمارک انتوتو مهم است، اما اعداد دیگری نیز در لیست مشخصات این گوشی جلب توجه می‌کنند. نوبیا از سیستم گرمازدایی ICE 13.5 برای این گوشی استفاده کرده است که از یک محفظه بخار و یک ژل خنک کننده جدید بهره می‌برد. این سیستم در کنار یک فن با سرعت ۲۲ هزار دور در دقیقه می‌تواند دمای چیپست را ۱۹.۵ درجه کاهش دهد. بدین‌ترتیب کاربر با مشکل داغ شدن گوشی مواجه نمی‌شود.

نوبیا رد مجیک 9S Pro

این در حالی است که سیستم ICE 13 مورد استفاده در گوشی‌های رد مجیک 9 پرو و 9 پرو پلاس حداکثر قادر به کاهش ۱۸ درجه‌ای دمای چیپست است. این تفاوت دمایی می‌تواند روی عملکرد پایدار پردازنده و حفظ حداکثر قدرت ارائه‌شده به‌کاربر تاثیر قابل‌توجهی داشته باشد.

انرژی مورد نیاز نوبیا رد مجیک 9S Pro توسط یک باتری غول‌پیکر ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. شرکت سازنده برای این گوشی شارژر ۸۰ وات را در نظر گرفته است که یعنی رد مجیک جدید می‌تواند در مدت ۳۵ دقیقه‌ به‌‌صورت کامل شارژ شود. البته مدل پرو پلاس از باتری کوچکتر ۵۵۰۰ میلي‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، اما در عوض با شارژ سریع ۱۶۵ وات همراه شده است. شارژ کامل این مدل تنها ۱۶ دقیقه زمان می‌برد.

گوشی گیمینگ

جالب اینجاست که گوشی های جدید نوبیا می‌توانند از باتری استفاده نکنند و به‌صورت مستقیم از انرژی یک منبع بیرونی بهره ببرند. اینکار سبب می‌شود که گرمای کمتری تولید شود و البته باتری نیز زمان بیشتری در خدمت شما باقی بماند. از نظر ابعاد نیز گوشی‌های جدید هیچ تفاوتی با سری Red Magic 9 Pro ندارند. ضخامت آنها به ۸.۹ میلی‌متر و وزنشان نیز به ۲۲۹ گرم می‌رسد.

طبیعتا تجربه گیمینگ بدون یک نمایشگر باکیفیت ممکن نخواهد بود. نوبیا نیز در این زمینه سنگ تمام گذاشته است. کاربران پس از خرید نوبیا رد مجیک 9S Pro با یک نمایشگر اولد ۶.۸ اینچی مواجه خواهد شد که می‌تواند رزولوشن ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسل را ارائه دهد. رفرش‌ریت نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و نرخ نمونه‌برداری لمسی هم می‌تواند فورا به ۲۰۰۰ هرتز افزایش یابد.

نوبیا رد مجیک 9S Pro

همچنین یک جفت تریگر شانه‌ای نیز با نرخ ۵۲۰ هرتز و طراحی جدید نور پس‌زمینه در اختیار شما خواهند بود. علاوه بر اینها، نوبیا دوربین سلفی را زیر نمایشگر قرار داده است تا یک حفره کوچک لذت بازی کردن را کاهش ندهد. هرچند که اینکار قطعا باعث کاهش کیفیت دوربین سلفی می‌شود. نوبیا برخلاف روند کلی بازار لبه‌های نمایشگر را نیز کاملا صاف طراحی کرده است. این طراحی با گیمینگ سازگارتر جلوه می‌کند. به‌طورکلی انجام بازی های موبایل در این گوشی واقعا لذت‌بخش خواهد بود.

در بدنه پشتی نوبیا رد مجیک 9S Pro و پرو پلاس دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۱.۵۷ اینچی و لرزشگر اپتیکال دیده می‌شود. همچنین یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی نیز در عکاسی همراه شما خواهد بود. جالب است که دوربین‌های گوشی‌های جدید رد مجیک دقیقا هم‌سطح بدنه پشتی هستند.

گوشی گیمینگ

این روزها همه به دنیای رباتیک و هوش مصنوعی توجه می‌کنند. به‌همین‌خاطر نوبیا نیز فرصت را غنیمت شمرده تا چند ویژگی مبتی بر هوش مصنوعی را به رابط کاربری خود اضافه کند.

این ویژگی‌ها شامل مکان‌یاب هوشمند با پیشنهاد‌های لحظه‌ای، تریگرهای هوش مصنوعی و تشخیص صدا برای انجام بازی می‌شوند. همچنین کاربران می‌توانند از قابلیت‌های افزایش اندازه تصویر، تولید تصویر پس‌زمینه، دستیار نوشتاری، خلاصه‌کننده متون، جستجوگر مبتنی بر هوش مصنوعی و … استفاده کنند.

قیمت گوشی‌های گیمینگ جدید نوبیا

به‌جز باتری و سرعت شارژ تفاوت‌های دو گوشی نوبیا Red Magic 9S Pro و رد مجیک 9 اس پرو پلاس در حافظه ذخیره‌سازی و رم خلاصه می‌شود. مدل پرو از ۱۲ گیگ گیگ رم در کنار ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه بهره می‌برد. مدل پلاس نیز با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. البته نوبیا قصد دارد در آینده نزدیک مدل پرو پلاس را با رم ۲۴ گیگ و حافظه ۱ ترابایتی روانه بازار کند.

نوبیا مدل پایه رد مجیک 9S Pro را با قیمت ۶۶۰ دلار به‌خریداران عرضه خواهد کرد. برای مدل ۱ ترابایتی 9S پرو پلاس نیز برچست قیمتی ۹۶۰ دلاری را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:
بهترین گوشی های میان رده سامسونگ و شیائومی برای بازی کردن ایسوس راگ فون ۸ با ادعای قوی ترین گوشی گیمینگ جهان معرفی شد گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G با باتری غول پیکر و پردازنده پرچمدار به میدان آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*