گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ با طراحی کاملا جدید، امکانات متنوع و هوش مصنوعی Galaxy AI معرفی شد. در ادامه بیشتر با هدفون بی‌سیم Galaxy Buds 3 Pro آشنا شوید.

شرکت سامسونگ در روزی که از گوشی‌های تاشو پرچمدار گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ پرده برداشت، از نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم پرچمدار خود، گلکسی بادز ۳ پرو نیز رونمایی کرد. این هدفون‌ها نه تنها از نظر طراحی کاملاً جدید هستند، بلکه تقریباً در تمامی زمینه‌ها از جمله کیفیت صدا، وضوح مکالمه، حذف صدای مزاحم (ANC)، عمر باتری، کنترل‌ها و قابلیت‌های شخصی‌سازی نسبت به نسل قبل بهبود یافته‌اند.

طراحی جدید گلکسی بادز ۳ پرو با صدا و کنترل بهتر

سامسونگ سال‌ها بود که برای هدفون‌های بی‌سیم خود به طراحی بدون ساقه پایبند بود. اما سرانجام غول کره‌ای تسلیم شد و برای Galaxy Buds 3 Pro طراحی با ساقه را انتخاب کرد. این ساقه‌ها مزایای متعددی از جمله فضای بیشتر برای باتری بزرگ‌تر، کیفیت صدای بهتر هنگام تماس، کنترل‌های قابل اعتمادتر و حتی کمی درخشش را به همراه دارند. این درخشش به لطف نوارهای نورانی LED به نام “Blade Lights” به‌وجود آمده که برای نمایش سطح باتری و همچنین کمک به پیدا کردن هدفون‌ها در تاریکی شب فعال می‌شوند.

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ

کیفیت صدای این هندزفری بی‌سیم جدید نیز نسبت به نسل قبلی خود، گلکسی بادز ۲ پرو، به‌لطف ترکیب تنظیمات صوتی درایور دوگانه، آمپلی‌فایرهای دوگانه و یک کدک صوتی باکیفیت‌تر، بهبود یافته است. این هدفون‌ها دارای ۶ میکروفون و درجه مقاومت ضد آب و گردوغبار IP57 نیز هستند.

همانطور که گفته شد، هدفون بی‌سیم گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ از دو درایور بهره می‌برد که شامل یک درایور داینامیک 10.5 میلی‌متری و یک درایور پلانار 6.1 میلی‌متری می‌شوند. این یک پیشرفت خوب نسبت به تنظیمات ووفر 10 میلی‌متری + تویتر 5.3 میلی‌متری روی گلکسی بادز 2 پرو است.

سامسونگ برای اولین بار از درایورهای پلانار در هدفون‌های بی‌سیم خود استفاده می‌کند. این درایورها به‌طور کلی با پخش دقیق‌تر صدای آواز، صداهایی با فرکانس بالا و صداهای صحنه وسیع‌تر شناخته می‌شوند.

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ

استفاده از یک آمپلی‌فایر جداگانه برای هر درایور منجر به صدای کنترل‌شده‌تری می‌شود. سامسونگ همچنین یک کدک صوتی جدید به نام Samsung Seamless Codec Ultra High Quality (مخفف SSC UHQ) معرفی کرده است. این کدک امکان انتقال صدای 24 بیت 96 کیلوهرتز را فراهم می‌کند که مشابه کدک‌های aptX Lossless و LDAC تقریباً بدون افت کیفیت است.

نفوذ هوش مصنوعی به هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ

هوش مصنوعی گلکسی AI علاوه بر گوشی‌های سامسونگ، حالا به هدفون‌های بی‌سیم این کمپانی نیز راه پیدا کرده است. هدفون جدید گلکسی بادز 3 پرو علاوه بر حذف صداهای مزاحم محیط (ANC)، از قابلیت حذف صدای مزاحم تطبیقی (Adaptive ANC) نیز بهره‌مند است. این قابلیت به طور مداوم صدای محیط را کنترل کرده و میزان حذف صدا و صدای محیط را بر اساس آن تنظیم می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به «شناسایی آژیر» و «شناسایی صدا» اشاره کرد. این قابلیت‌ها مواردی مانند آژیر خطر در اطراف و صدای افرادی که درست روبروی شما صحبت می‌کنند را تشخیص داده و اجازه می‌دهند این صداها از فیلتر حذف صدا عبور کرده و به گوش شما برسند. بنابراین، از اتفاقات مهم اطراف خود باخبر باقی خواهید ماند.

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ

گلکسی بادز پرو 3 از هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های این هوش مصنوعی، امکان پشتیبانی از «حالت مترجم» روی گوشی‌ها یا تبلت‌های سامسونگ است. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید ترجمه صوتی را مستقیماً روی ایرباد خود گوش دهید.

گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ

در نهایت باید به عمر باتری هدفون بی‌سیم جدید سامسونگ اشاره کرد که با فعال بودن ANC حدود ۶ ساعت و با خاموش کردن آن یک ساعت بیشتر، یعنی ۷ ساعت شارژدهی خواهد داشت. در اینجا یک کیس شارژ هم وجود دارد که در مجموع با کمک آن، دستگاه می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژدهی داشته باشد. هرچند که عمر باتری به وارد مختلفی نظیر بلندی صدا نیز بستگی دارد. روی کیس شارژ Galaxy Buds 3 Pro از پورت USB Type-C استفاده شده و از شارژ بی‌سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند. تنها قطعه پازلی که در اینجا باقی می‌ماند، قیمت گلکسی باد ز ۳ پرو است که به‌زودی مشخص خواهد شد.

پیشینه خبر:
سامسونگ قابلیت صدای محیط گلکسی بادز ۲ پرو را برای افراد کم‌شنوا ارتقا داد آپدیت جدید گلکسی بادز ۲ پرو، ضبط ۳۶۰ درجه صدا را به شما هدیه می‌دهد گلکسی بادز FE ، ارزان‌ترین هدفون بی‌سیم سامسونگ معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*