گلکسی رینگ گوشی غیر سامسونگ

آیا گلکسی رینگ با گوشی های غیر سامسونگ هم کار می‌کند؟

حلقه هوشمند گلکسی رینگ – Galaxy Ring هم سرانجام رونمایی شد. آیا گلکسی رینگ از گوشی های غیر سامسونگ هم پشتیبانی می‌کند؟

گلکسی رینگ احتمالا جذاب‌ترین گجت معرفی شده در رویداد آنپکد سامسونگ است که روز 24 جولای به بازار عرضه خواهد شد. Galaxy Ring می‌تواند تحولی بزرگ در بازار پوشیدنی‌های هوشمند ایجاد کند. سوال مهم در خصوص این حلقه هوشمند انقلابی سامسونگ آن است که آیا گلکسی رینگ با گوشی های غیر سامسونگ سازگاری دارد یا خیر؟

حلقه هوشمند Galaxy Ring

گلکسی رینگ با گوشی های غیر سامسونگ کار نخواهد کرد

سامسونگ به‌طور رسمی اعلام کرده که حلقه هوشمند Galaxy Ring تنها با گوشی‌های سامسونگ مجهز به سیستم عامل اندروید 11 یا بالاتر کار خواهد کرد. بنابراین هیچ‌یک از گوشی‌های موبایل اندرویدی دیگر بازار قدر به استفاده از این حلقه هوشمند سامسونگ نخواهند بود. کاربران همچنین برای بهره‌مندی از حداکثر توانایی‌های این گجت پوشیدنی لازم است حداقل نسخه 6.27 اپلیکیشن Samsung Health را در اختیار داشته باشند و به اکانت سامسونگ خود نیز وارد شوند.

انحصار Galaxy Ring برای گوشی های سامسونگ مساله‌ای تقریبا قابل انتظار بود؛ چراکه کره‌ای‌ها نیز در ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای غنی‌تر کردن اکوسیستم نرم افزاری و سخت افزاری گلکسی خود داشته و مدت‌هاست که در صدد ترغیب کاربران به استفاده از محصولات مختلف خود هستند. به این ترتیب افرادی که علاقمند به استفاده از حلقه هوشمند Galaxy Ring سامسونگ هستند چاره‌ای جز خریدن یکی از کهکشانی‌های اخیر این کمپانی ندارند.

گلکسی رینگ گوشی غیر سامسونگ

فارغ از این مساله، هوش مصنوعی Galaxy AI و پتانسیل‌های فوق‌العاده آن در ادغام با اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های مختلف سامسونگ نیز می‌تواند دلیل دیگری برای عدم پشتیبانی گلکسی رینگ از گوشی های غیر سامسونگ باشد.

در حال حاضر دیگر حلقه هوشند صاحب نام بازار، Oura Ring گزینه مناسبی برای افرادی‌ست که به حلقه های هوشمند علاقمندند؛ اما تمایلی به خرید گوشی‌های گلکسی سامسونگ ندارند.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی واچ اولترا معرفی شد؛ اولین ساعت سامسونگ با پسوند اولترا یه هیولای واقعی است گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شد؛ جادوگر زیبای تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اینجاست؛ مستحکم، پرقدرت و زیبا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*