زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ 7 - Samsung Galaxy Watch 7

زمان عرضه و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 7

ساعت هوشمند Galaxy Watch 7 در رویداد آنپکد رسماً معرفی شد. در ادامه می‌توانید زمان عرضه و قیمت گلکسی واچ 7 در مناطق مختلف را مشاهده کنید.

رویداد گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked)، همان‌طور که وعده داده شده بود، بالاخره برگزار شد و طی آن محصولات مختلفی از جمله گلکسی واچ 7 به‌همراه گلکسی واچ اولترا به‌عنوان ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ معرفی شدند. در ادامه زمان عرضه و قیمت گلکسی واچ 7 را مشاهده کنید.

قیمت گلکسی واچ 7

زمان عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی واچ 7 - Samsung Galaxy Watch 7

گلکسی واچ 7 در اندازه‌های 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری و در مجموع در 4 نسخه عرضه می‌شود. نسخه‌های 40 میلی‌متری با رنگ‌های سبز و کرم و نسخه‌های 44 میلی‌متری با رنگ‌های سبز و نقره‌ای قابل سفارش هستند.

قیمت گلکسی واچ در مناطق مختلف
نسخهقیمت در آمریکا/اروپا/بریتانیا
نسخه 40 میلی‌متری با پشتیبانی از بلوتوث299 دلار/319 یورو/289 پوند
نسخه 40 میلی‌متری با پشتیبانی از LTE349 دلار/369 یورو/349 پوند
نسخه 44 میلی‌متری با پشتیبانی از بلوتوث329 دلار/349 یورو/319 پوند
نسخه 44 میلی‌متری با پشتیانی از LTE379 دلار/399 یورو/369 پوند

تاریخ عرضه ساعت هوشمند جدید سامسونگ

سامسونگ پیش‌فروش Galaxy Watch 7 را از امروز در آمریکا، اروپا و بریتانیا شروع می‌کند و در ۲۴ ژوئیه مصادف با ۳ مرداد آن را برای خرید در دسترس عموم قرار خواهد داد. به‌زودی جزئیات عرضه این ساعت هوشمند در مناطق دیگر مشخص می‌شود.

سایر اخبار مرتبط با گلکسی آنپکد:
سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ اینجاست؛ مستحکم، پرقدرت و زیبا سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی شد؛ جادوگر زیبای تاشو حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به طور کامل معرفی شد گلکسی بادز ۳ پرو سامسونگ با طراحی خاص و جذاب و امکانات متنوع معرفی شد گلکسی بادز ۳ با طراحی کاملا جدید و کیفیت تماس بهبود یافته معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*