موس گیمینگ اقتصادی لاجیتک

موس گیمینگ اقتصادی لاجیتک با شارژدهی 600 ساعته معرفی شد

موس گیمینگ اقتصادی جدید G309 لاجیتک علیرغم قیمت 80 دلاری خود بسیاری قابلیت‌های پریمیوم مدل‌های گران‌قیمت‌تر را ارائه کرده و گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرهاست. با این ماوس در ادامه بیشتری آشنا خواهیم شد.

کمپانی لاجیتک به‌تازگی از یک موس گیمینگ اقتصادی جدید تحت نام مدل G309 رونمایی کرده که قیمتی 80 دلاری داشته و قابلیت‌هایی استثنایی را به کاربران ارائه می‌دهد. این موس بیسیم البته قیمت چندان پایینی ندارد؛ اما بسیاری قابلیت‌های آن پیش‌تر مخصوص موس‌های گران‌تر از 100 دلار لاجیتک بوده‌اند.

ماوس G309 قادر است هم از طریق بلوتوث و هم اتصال لایت اسپید (Lightspeed) خود لاجیتک به دیگر دیوایس‌ها متصل شود. علاوه بر این، شارژدهی این موس نیز 300 ساعت اعلام شده و پشتیبانی از Powerplay نیز آن را به محصولی ارزشمندتر تبدیل کرده است. البته برای وارد شدن به سیستم پیشرفته Powerplay لاجیتک باید از یک موس پد 120 دلاری در کنار موس 80 دلاری خود استفاده کنید. با این وجود پشتیبانی از این سیستم برای موس اقتصادی جدید لاجیتک ارزشمند به شمار می‌رود.

ماوس Logitech

سایر مشخصات و قابلیت‌های موس گیمینگ اقتصادی G309 لاجیتک

موس جدید لاجیتک همانند دیگر محصولات اقتصادی این کمپانی از یک باتری AA استفاده می‌کند. اگر از ماوس پد پاور پلی استفاده کنید، نیازی به استفاده از باتری نخواهید داشت و وزن موس را به تنها 68 گرم خواهید رساند. با این وجود در صورت استفاده از باتری‌های AA وزن موس 86 گرم خواهد بود.

در صورت استفاده از دانگل Lightspeed می‌توانید انتظار شارژدهی 300 ساعته را از این  موس جذاب داشته باشید. با این وجود در صورتی که ماوس خود را از طریق بلوتوث به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل کنید، شارژدهی دستگاه به عدد خیره‌کننده 600 ساعت خواهد رسید که شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

موس گیمینگ اقتصادی لاجیتک

موس G309 لاجیتک همچنین از حسگر Hero 25K نیز بهره برده و سوییچ‌های مکانیکی-نوری لایت فورس را برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها به کار خواهد گرفت. این سنسور البته در مقایسه با نمونه‌های پریمیوم به کار رفته در موس‌های گران‌قیمت حرفی برای گفتن نخواهد داشت؛ اما با در نظر گرفتن کلاس قیمتی و عملکردی این دستگاه کاملا کافی خواهد بود.

موس گیمینگ اقتصادی G309 لاجیتک همچنین فاقد نورپردازی RGB است که البته با در نظر گرفتن قیمت 80 دلاری آن منطقی به نظر می‌رسد. لاجیتک موس جدیدش را در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار کرده است.

در گجت نیوز بخوانید:
برای خرید ماوس گیمینگ باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ ماوس گیمینگ Alienware AW620M ؛ دقت 26000 DPI و 140 ساعت شارژدهی کنسول بازی قابل حمل لاجیتک G Cloud معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*