آنر مجیک V3

آنر مجیک V3 ، باریکترین گوشی تاشو جهان با مشخصات قدرتمند به میدان آمد

آنر مجیک V3 به‌عنوان باریکترین گوشی تاشو جهان رونمایی شد. Honor Magic V3 رقیب مستقیم گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ با قیمتی به‌مراتب پایین‌تر است.

کمپانی آنر سال گذشته با گوشی تاشو مجیک V2، سر و صدای زیادی به پا کرد. این گوشی در زمان عرضه، با ضخامت ۹.۹ میلی‌متر در حالت بسته و ۴.۷ میلی‌متر در حالت باز، لقب باریک‌ترین گوشی تاشوی بازار را به خود اختصاص داد. حالا Honor جانشین این محصول را معرفی کرده است. آنر مجیک V3 در تمامی بخش‌ها ارتقا یافته و بدنه‌ای باریک‌تر و سبک‌تر را ارائه می‌دهد.

همه‌چیز درباره آنر مجیک V3

آنر مجیک V3

ضخامت گوشی تاشو جدید آنر در حالت بسته تنها ۹.۲ میلی‌متر (بدون احتساب برآمدگی دوربین) است. با باز کردن گوشی و احتساب یک نمایشگر ۷.۹۲ اینچی، ضخامت آن به ۴.۳۵ میلی‌متر می‌رسد. آنر برای رسیدن به این میزان باریکی، از یک لولای ارتقاءیافته به ضخامت تنها ۲.۸۴ میلی‌متر و با دوام ۵۰۰,۰۰۰ بار باز و بسته شدن استفاده کرده است. فریم دستگاه نیز از آلیاژ آلومینیوم سری ۷ ساخته شده است.

وزن Magic V3 حتی بیشتر از ضخامت آن، شگفت‌انگیز است. این گوشی تنها ۲۲۶ گرم وزن دارد که ۱۳ گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ جدید سامسونگ و هم‌وزن گوشی‌های باریک غیر تاشو مانند Magic6 Pro است.

آنر مجیک V3

یک ویژگی جدید دیگر که امسال به Magic V3 اضافه شده، مقاومت در برابر آب با استاندارد IPx8 است. این اولین باری است که یک گوشی تاشوی Honor موفق به کسب این استاندارد می‌شود.

گوشی آنر مجیک V3 از یک نمایشگر جانبی LTPO با اندازه ۶.۴۳ اینچ، رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نسبت تصویر ۲۰:۹ این نمایشگر، استفاده راحت‌تر و تایپ کردن آسان‌تر را به ارمغان می‌آورد. همچنین، این نمایشگر مانند Magic V2 سال گذشته، از حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت و قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

آنر مجیک V3

نمایشگر اصلی نیز از نوع LTPO OLED بوده و اندازه‌ی ۷.۹۲ اینچی دارد. این نمایشگر هم از رزولوشن +FHD، نرخ تازه‌سازی تطبیق‌پذیر ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. Honor همچنین یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک جانبی از Goodix به این گوشی اضافه کرده است که امکان ثبت اثر انگشت سریع‌تر را فراهم می‌کند.

قلب تپنده گوشی آنر، تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که می‌توان آن را با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه کرد. Honor علی‌رغم بدنه باریک و سبک این گوشی، موفق شده است تا سیستم خنک‌کننده محفظه بخار (VC) بزرگ‌تری را نسبت به Magic V2 در آن جای دهد.

آنر مجیک V3

در بخش پشتی، شاهد سه دوربین هستیم. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۵ برابر (f/3.0) و یک لنز فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی (f/2.2). در نمایشگرهای جانبی و اصلی نیز دوربین‌های ۲۰ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی تعبیه شده‌اند. Honor همچنین وعده پشتیبانی از حالت عکاسی پرتره Harcourt را در ماه آگوست داده است.

آنر مجیک V3

بخش نرم‌افزاری این گوشی برعهده MagicOS 8.0.1 مبتنی بر اندروید ۱۴ است. این سیستم‌عامل با انبوهی از ویژگی‌های هوش مصنوعی از جمله قابلیت «دایره برای جستجو» و «فضای موازی Honor» همراه است که در کنار پشتیبانی از دو سیم‌کارت، امکان تقسیم نمایشگر اصلی و عملاً داشتن دو گوشی مجزا با برنامه‌ها و پروفایل‌های جداگانه را فراهم می‌کند.

گوشی Honor Magic V3 از یک باتری ۵۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی از جنس سیلیکون-کربن با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی بهره می‌برد.

قیمت گوشی تاشو Honor Magic V3

گوشی تاشو آنر در رنگ‌های قرمز، سفید، سبز و مشکی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی از ۸۹۹۹ یوان چین (حدود ۱۲۴۰ دلار) برای مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی شروع شده و تا ۱۰۹۹۹ یوان (۱،۵۱۶ دلار) ارتقا پیدا می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
آنر مجیک V3، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان در راه است گوشی تاشو آنر Magic V Flip با یک نمایشگر پشتی 4 اینچی جذاب رونمایی شد گوشی لوکس آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین معرفی شد؛ گرانقیمت، فاخر و زیبا! آنر از گوشی مجیک ۶ پرو به همراه تبلت پد ۹ پرو و یک محصول لوکس رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*