آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین

گوشی لوکس آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین معرفی شد؛ گرانقیمت، فاخر و زیبا!

کمپانی Honor نسخه لوکس و منحصربفردی از گوشی Magic 6 Pro تحت نام آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین را معرفی و رونمایی کرد. در طراحی این گوشی از پورشه تایکان الهام گرفته شده است.

نمی‌توان منکر این شد که هر فردی در بازه‌ای از زندگی‌اش به خودروهای پورشه، خصوصا مدل 911، علاقمند می‌شود! طبیعتا بسیاری از علاقمندان به این خودروی جذاب توان پرداخت هزینه چند صد هزار دلاری خرید آن را ندارند. با این حال، گوشی تازه‌وارد و لوکس آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین قادر است با کسری از قیمت خودروی 911 همان حس و حال را در دنیای گوشی‌های موبایل به کاربران ارائه دهد.

این گوشی جذاب و فوق‌العاده باکیفیت که با همکاری استودیوی طراحی پورشه دیزاین ساخته شده، همان‌طور که از نامش پیداست، نسخه‌ای سفارشی و فوق لوکس از آنر مجیک 6 پرو به شمار رفته و پس از آنر مجیک V2 پورشه دیزاین، دومین همکاری این استودیو با Honor است. در ادامه بیشتر با این گوشی آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین

از حیث مشخصات فنی، مدل پورشه دیزاین گوشی آنر مجیک 6 تقریبا مشابه با مدل پرو خواهد بود. در عین حال تفاوت‌هایی میان این دو وجود دارد که آن‌ها را از یکدیگر متمایز خواهد کرد. هر دو گوشی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بهره برده و به یک باتری 5600 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند. با این وجود صفحه نمایش 6.8 اینچی مدل RSR در حقیقت از دو پانل ال ای دی تشکیل شده که روی هم قرار گرفته و مانع از افت میزان روشنایی صفحه نمایش می‌شوند.

گوشی Honor

همچنین ماژول دوربین مدل پورشه دیزاین پرچمدار آنر نیز هچنان سه‌گانه است؛ اما بر خلاف مدل Pro از یک سیستم فوکوس خودکار مبتنی LiDAR بهره می‌برد که جلوه‌ای آینده‌نگرانه به آن بخشیده است. علاوه بر این، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به کار رفته در این پرچمدار با 24 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی همراه شده که مدل RSR را به قدرتمندترین گوشی حال حاضر دنیا تبدیل می‌کند. برای مقایسه بد نیست بدانید که نسخه استاندارد از 12 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی بهره می‌برد.

طراحی آلمانی؛ پرچمدار چینی!

بر خلاف مشخصات فنی تقریبا مشابه مدل‌های RSR و Pro گوشی آنر مجیک 6 مهم‌ترین تفاوت این دو مدل طراحی آن‌هاست. با توجه به این که مدل RSR توسط پورشه دیزاین طراحی شده طبیعی است که ظاهری بسیار اسپرت‌تر از مدل Pro داشته باشد. مثل همیشه، پورشه این بار نیز ادعا کرده که طراحی گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین یادآور ظاهر یکی از برترین مدل خودروهای پورشه خواهد بود. این بار، مدل تمام الکتریکی پورشه تایکان به عنوان منبع الهام طراحی این گوشی در نظر گرفته شده و طراحی و رنگ‌بندی بر اساس آن صورت پذیرفته است.

آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین

همچنین ماژول دوربین این مدل نیز به‌صورت شش‌ضلعی طراحی شده و آن را به محصولی منحصربفرد تبدیل کرده است. این دسته تغییرات ظاهری باعث شده که طراحی مدل Pro این گوشی که خود بسیار خوب انجام شده و به محبوبیت فراوانی هم رسیده، یک پله ارتقا پیدا کرده و در محدوده گوشی‌های کاملا لوکس قرار گیرد. بعلاوه، در قسمت جلو نیز شاهد استفاده از لایه فوق‌العاده مقاوم NanoCrystal Shield آنر هستیم که با استفاده از سیلیکون نیترید ساخته شده است. به این ترتیب مقاومت صفحه نمایش مدل پورشه دیزاین در برابر خط و خش و ضربه بسیار بالاتر از مدل Pro خواهد بود.

قیمت آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین؛ هم‌تراز با یک گوشی فوق لوکس

اکنون نوبت به مهم‌ترین قسمت از معرفی گوشی آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین، یعنی قیمت آن می‌رسد! این گوشی قیمتی 1600 یورویی داشته و به‌طور مستقیم از فروشگاه آنر یا فروشگاه پورشه دیزاین قابل خرید خواهد بود. همچنین بازار فروش این محصول بسیار محدودتر از نسخه استاندارد خواهد بود؛ به‌طوری که کاربران آمریکایی، استرالیایی و برخی کشورهای اروپایی دیگر احتمالا قادر به تجربه این دستگاه نخواهند بود.

شاید در نگاه اول پرداخت هزینه 1600 یورو برای تهیه دستگاهی با اندازه 6.8 اینچی بسیار سنگین به نظر برسد. با این وجود باید توجه کرد که قیمت آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین در مقایسه با مدل‌های یک ترابایتی گلکسی اس 24 اولترا و آیفون 15 پرو مکس که به قیمت‌های 1550 و 1600 یورو به فروش می‌رسند، چندان گران نیست! در ازای خرید محصول جدید آنر حتی به میزان رم بسیار بالاتر و طراحی منحصربفرد پورشه دیزاین نیز دسترسی پیدا خواهید کرد!

تیم طراحی این گوشی همچنین در داخل جعبه این محصول کیف چرمی بسیار باکیفیتی را نیز تعبیه کرده‌اند که ظاهری فوق‌العاده لوکس و پریمیوم دارد. علاوه بر این، شارژر فوق سریع 100 واتی نیز دیگر آیتم جذابی است که به همراه خرید محصول جدید Honor در اختیار کاربران قرار گرفته و نیازی به خرید جداگانه آن نیست. دقت کنید که هم اپل و هم سامسونگ، در نسل‌های جدید پرچمدارانشان، آداپتور شارژ را از دستگاه‌هایشان حذف کرده‌اند.

شاید آنر Magic 6 RSR پورشه دیزاین با توجه به قیمت بسیار بالایش از نظر ارزش خرید وضعیت چندان مناسبی نداشته باشد؛ اما طراحی منحصربفرد این دستگاه آن را به یکی از خاص‌ترین گوشی‌های حال حاضر بازار تبدیل می‌کند که بدون شک طرفداران مخصوص به خود را پیدا خواهد کرد. همچنین باید به این نکته هم توجه کرد که آنر مجیک 6 به خودی خود، یکی از بهترین گوشی‌های آنر به شمار می‌رود. بنابراین با خرید مدل RSR می‌توانید هم یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را در اختیار داشته باشید و هم حس در اختیار داشتن یک پورشه را در ابعاد بسیار محدودتر تجربه نمایید.

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین دوربین گوشی های موبایل جهان در اختیار آنر مجیک ۶ پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*