وان پلاس 13 قابلیت

وان پلاس 13 با این قابلیت استحکامی بالاتر از آیفون 15 و گلکسی S24 خواهد داشت

یک قابلیت جدید در گوشی وان پلاس 13 – OnePlus 13 آن را در رقابت با پرچمداران سامسونگ و اپل جلو خواهد انداخت. این قابلیت چیست؟

با وجود این که هیچ خبر رسمی از نسل بعدی پرچمداران کمپانی OnePlus، گوشی وان پلاس 13، منتشر نشده؛ اما شایعات فراوانی پیرامون آن منتشر شده. جدیدتری شایعات، به یک قابلیت جدید در این گوشی اشاره دارند که می‌تواند برگ برنده آن در نبرد با گلکسی S24 یا آیفون 15 اپل باشد.

استاندارد IP69؛ مهم‌ترین قابلیت وان پلاس 13 در نبرد با رقبا

اخبار جدیدی که افشاگر معروف شبکه اجتماعی وایبو، Digital Chat Station در خصوص قابلیت های وان پلاس 13 منتشر کرده حاکی از کسب استاندارد IP69 توسط این گوشی هستند که آن را بالاتر از سرشناس‌ترین پرچمداران حال حاضر دنیا قرار خواهد داد.

گوشی OnePlus 13

در حال حاضر سری گلکسی اس 24، خانواده آیفون 15 و بسیاری پرچمداران سرشناس دیگر دنیا مجهز به استاندارد IP68 روانه بازار شده‌اند؛ درحالیکه وان پلاس 12 تنها موفق به کسب استاندارد IP65 شده بود. به این ترتیب OnePlus 13 به یکی از مقاوم‌ترین گوشی‌های پرچمدار دنیا در برابر آب و گرد و غبار تبدیل خواهد شد.

این افشاگر همچنین در گزارش جدیدش به حضور تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4، صفحه نمایش با رزولوشن 2K که از چهار طرف خمیده است، باتری جدید و بسیار حجیم 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و یک ماژول دوربین سه‌گانه متشکل از سه دوربین 50 مگاپیکسلی در نسل بعدی پرچمداران وان پلاس اشاره کرده است. همچنین حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و دوربین تله فوتو پریسکوپ با بزرگنمایی نوری سه برابری نیز دیگر قابلیت های جذاب گوشی پرچمدار وان پلاس 13 خواهند بود.

وان پلاس 13 قابلیت

وان پلاس همچنین مدتی پیش در رویداد اختصاصی خود از باتری‌های جدید و چگال‌تر خود موسوم به یخچال طبیعی رونمایی کرد که در مقایسه با باتری‌های کنونی چگالی بیشتری را در اندازه‌ای یکسان ارائه می‌دهند. این باتری پیش‌تر در وان پلاس Ace 3 پرو به کار رفته و احتمالا در وان پلاس 13 هم حضور خواهد داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی میانرده وان پلاس با ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری، پوزه رقبا را به خاک می‌مالد وان پلاس از قوی ترین تبلت اندرویدی جهان برای رقابت با آیپد رونمایی کرد وان پلاس ۱۳ با این دوربین فوق‌العاده به جنگ گلکسی اس ۲۵ اولترا خواهد رفت وان پلاس ۱۲ نخرید؛ ۶ دلیل که باید منتظر عرضه وان پلاس ۱۳ شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*