گجت شیائومی شیر

گجت جدید شیائومی برای شما شیر سویا درست می‌کند

شیائومی به‌تازگی از یک گجت جدید شیر ساز با قیمت تنها 25 دلار رونمایی کرده که با قابلیت‌های اختصاصی و جذابش می‌تواند عضو ثابت آشپزخانه شما باشد.

غول تکنولوژی دنیا، شیائومی، به‌تازگی از یک گجت جدید از زیربرند MIJIA رونمایی کرده و اکوسیستم لوازم خانگی هوشمند خود را تکمیل‌تر نموده است. این دستگاه جدید شیائومی که Mijia Soy Milk Maker نام دارد قادر به تهیه کردن شیر از غلاتی مانند سویاست. گجت شیر ساز شیائومی قیمت اولیه‌ای 25 دلاری دارد.

مشخصات فنی گجت شیر ساز شیائومی

دستگاه جدید شیائومی ظرفیتی یک لیتری داشته و قادر است غلات مختلف را بدون نیاز به خیس یا نمناک کردن آسیاب کند. این ویژگی جذاب و انحصاری نه تنها در وقت صرفه‌جویی خواهد کرد؛ بلکه حس تازگی و خوشمزگی زیادی نیز به شیر خروجی خواهد بخشید.

گجت Mijia

شیائومی همچنین گجت جدید خود را به قابلیت شستشوی خودکار نیز مجهز کرده است؛ به‌طوری که کاربران می‌توانند با یک بار فشردن کلید Clean دستگاه را به‌سرعت تمیز نموده و برای استفاده بعدی آماده کنند. از سوی دیگر، سه ثانیه پایین نگه داشتن کلید Clean نیز باعث فعال‌سازی مد شستشوی با دمای بالا شده و به‌ادعای شیائومی 99.9 درصد سطح داخلی را به‌طور کامل تمیز خواهد کرد.

این دستگاه همچنین به یک تیغه شش پره‌ای قدرتمند مجهز است که علاوه بر ارائه بافت یکدست خروجی، طعم آن را نیز به‌خوبی حفظ می‌کند. گجت شیر ساز شیائومی همچنین تنوع کاربری گسترده‌ای داشته و قادر است غلات را برای نوشیدنی‌های سرد و گرم آسیاب کند. همچنین تمامی تنظیمات دستگاه از طریق نمایشگر ال ای دی جذاب آن قابل مشاهده خواهند بود.

این گجت همچنین از مد نگهداری و عایق‌سازی محتوای داخلی تا سقف 12 ساعت بهره برده و برای افرادی که مایلند نوشیدنی خود را سر ساعت خاصی میل کنند مناسب است. همچنین فضای داخلی این دستگاه از مواد با گرید غذایی ساخته شده است. برای مثال، درب این دستگاه از پلی پروپیلن ساخته شده؛ درحالیکه بدنه آن از جنس فولاد 304 بوده و تیغه‌ها و ورق‌های حرارتی نیز تماما از فولاد ضدزنگ طراحی و ساخته شده‌اند.

گجت جدید MIJIA همچنین از کابل جداشونده نیز بهره‌مند است تا حمل و نقل آن راحت‌تر باشد؛ ضمن آن‌که بدنه دولایه آن نیز عایق‌بندی حرارتی بسیار خوبی برایش به ارمغان خواهد آورد.‌ علاوه بر این، شیائومی دستگاه جدیدش را به قابلیت‌های ایمنی متعددی مثل محافظت در برابر سر رفتن مایعات، حسگر مغناطیسی تشخیص فعال شدن آنی و ناخواسته، خروجی خودکار هوا برای جلوگیری از سر رفتن، سیستم‌های محافظت در برابر داغ کردن موتور و محافظت در برابر آسیب دیدن در اثر آسیاب کردن دانه‌های خشک مجهز کرده تا عملکردی بی خطر  و ایمن در انتظار کاربران این گجت باشد.

گجت شیائومی شیر

علیرغم تمامی این قابلیت‌های اختصاصی و جذاب، گجت شیر ساز جدید شیائومی در حال حاضر قادر به اتصال به اکوسیستم منزل هوشمند Mi Home شیائومی نیست.

در گجت نیوز بخوانید:
قهوه ساز کپسولی شیائومی Mijia N1، بدون دخالت شما قهوه را آماده نوشیدن می‌کند معجزه بخارشوی عمودی Mijia شیائومی با لباس‌های صاف و بدون چروک در 30 ثانیه ماشین لباسشویی شیائومی مدل Mijia Super Clean Pro با فناوری استریلیزاسیون بخار رونمایی شد