اولین گوشی آیفون تاشو

این گوشی احتمالا اولین آیفون تاشو در جهان است

گزارش‌های جدید رسیده زمان انتشار اولین گوشی آیفون تاشو اپل و جزئیاتی از طراحی و مشخصات آن را افشا کرده‌اند. آیفون فلیپ زودتر از آن‌چه انتظار دارید از راه خواهد رسید.

چند سالی است که اخبار مربوط به گوشی تاشو اپل که با نام آیفون فلیپ بین علاقمندان معروف است در حال انتشار هستند. البته هیچ‌یک از این شایعات تا کنون به واقعیت تبدیل نشده و اپل هیچ اظهار نظر رسمی در خصوص این گوشی نکرده است. با این وجود گزارش جدید Asia Today حاکی از آن است که اولین آیفون تاشو دنیا احتمالا در سال 2026 به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد.

اولین گوشی آیفون تاشو تاریخ در سال 2026 رونمایی خواهد شد

به گزارش digitimes، اولین گوشی تاشو اپل در واقع یک فلیپ فون خواهد بود و به نبرد با گلکسی زد فلیپ 6 خواهد پرداخت و نه گلکسی زد فولد 6. ظاهرا اپل امسال فرآیند تحقیق و توسعه این گوشی موبایل را آغاز کرده است. بنابراین با در نظر گرفتن چرخه دو ساله R&D هریک از گوشی‌های موبایل کوپرتینویی‌ها می‌توان سال 2026 را زمان مناسبی برای معرفی این گوشی تاشو جذاب دانست.

اولین گوشی آیفون تاشو

به نظر می‌رسد صفحه نمایش آیفون های تاشو اپل توسط سامسونگ تامین خواهند شد و قراردادی نیز در همین زمینه بین دو کمپانی امضا شده است. همچنین انتظار می‌رود ابعاد و اندازه این گوشی در حالت باز مشابه آیفون‌های کنونی باشد؛ هرچند که در این صورت ضخامت دستگاه در حالت بسته بیش از اندازه زیاد خواهد شد.

پیش‌تر تصور می‌شد اولین محصول تاشو اپل نه آیفون، بلکه یک آیپد باشد. با این وجود مشکلاتی که در فرآیند فروش گوشی‌های اپل در بازار کشور چین به وجود آمده، مسئولین این کمپانی را به تغییر استراتژی وادار کرده تا آیفون تاشو را به اولویت اصلی خود تبدیل کنند.

گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

البته آن‌چه در این متن مطالعه فرمودید نیز چیزی جز یک شایعه نیست. بنابراین تا زمانی که اپل به‌طور رسمی در دست ساخت بودن آیفون‌های جدیدش را تایید نکرده به هیچ‌یک از اخبار و جزئیات نمی‌توان اطمینان کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
آیا اپل در حال ساخت یک آیفون تاشو است، اخبار و شایعات در خصوص آن چه می‌گویند؟ گلکسی زد فلیپ 6 در برابر گلکسی S24؛ آیا 2024 سال فلیپ فون‌هاست؟ ۵ دلیل برای خرید گلکسی زد فلیپ ۶ و سه دلیل برای اینکه این که این گوشی را نخریم

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*