اولین آیفون تاشو با نمایشگر سامسونگ

فوری: همکاری سامسونگ و اپل برای ساخت اولین آیفون تاشو

منابع قابل اعتماد خبر از همکاری سامسونگ و اپل برای ساخت اولین آیفون تاشو می‌دهند. گوشی تاشو اپل به‌زودی رونمایی و عرضه خواهد شد!

بر اساس گزارش‌های Digitimes، شرکت سامسونگ دیسپلی (بخش تولید نمایشگر سامسونگ) به توافقی با اپل برای توسعه و ساخت دستگاه‌های تاشو دست یافته است. انتظار می‌رود سازنده آیفون اولین محصول مجهز به نمایشگر تاشونده خود را سال آینده معرفی کند و احتمالاً عرضه اولین آیفون تاشو به اواخر سال ۲۰۲۶ موکول شود.

این گزارش با استناد به منابع صنعتی در زنجیره تأمین، از توافق اپل با سامسونگ دیسپلی برای توسعه دستگاه‌های تاشو خبر می‌دهد. فعلاً جزئیات زیادی در دست نیست، ولی امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتری به‌دست ما برسد. اما آنطور که شنیده می‌شود، این محصول، آیفون فلیپ نام خواهد داشت و شباهت زیادی با گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ دارد.

اولین آیفون تاشو با نمایشگر سامسونگ

رندر منتسب به آیفون فلیپ

بر کسی پوشیده نیست که اپل در حال سرعت بخشیدن به تلاش‌هایش برای توسعه محصولات تاشو است. پیش‌تر شایعاتی مبنی بر عدم عرضه نخستین گوشی تاشو اپل تا پیش از سال ۲۰۲۷ وجود داشت. با این حال، گزارش اخیر وب‌سایت ۹to5Mac حاکی از آن است که اپل برای آغاز تولید انبوه این محصول در اواخر سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی کرده است.

علاوه بر این، گزارش‌هایی مبنی بر آغاز تولید انبوه یک دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی توسط این غول فناوری آمریکایی در اواخر سال ۲۰۲۵ منتشر شده است. منابع زنجیره تأمین نمایشگر همچنین از توسعه یک دستگاه ترکیبی تاشو ۲۰ اینچی توسط اپل خبر داده‌اند که زمان عرضه آن به سال ۲۰۲۶ یا ۲۰۲۷ موکول خواهد شد.

ظهور اولین آیفون تاشو، تهدیدی برای گوشی‌های تاشو سامسونگ در بازار

همکاری گسترده اپل با سامسونگ دیسپلی، تهدیدی برای بخش موبایل سامسونگ در بازار جهانی به شمار می‌رود. سامسونگ در حال حاضر بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در اختیار دارد و ورود اپل به این بخش می‌تواند ضربه مهلکی به سلطه این شرکت کره‌ای وارد کند! آیا سامسونگ با این همکاری، خودزنی می‌کند، یا برنامه‌های بزرگ‌تری در سر دارد؟

در گجت نیوز بخوانید:
اپل با اختراع جدید خود، پادشاه گوشی های تاشو می‌شود +‌ عکس تحلیلگر مطرح: اپل فعلاً به ساخت گوشی های تاشو فکر نمی‌کند دستگاه منعطف اپل در راه است، اما آیفون نیست! اپل در حال کار روی یک گوشی تاشو شبیه گلکسی زد فلیپ ۵ است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*