اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

این شما و این اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی + عکس

تصاویری از اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی در نمایشگاه چاینا جوی ۲۰۲۴ منتشر شده که طراحی این دیوایس جذاب و قدرتمند را به‌نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه چاینا جوی 2024 در حال برگزاری است و برندهای مختلف محصولات جدیدی را معرفی می‌کنند هواوی نیز یکی از شرکت‌هایی است که در این رویداد از یک لپ‌تاپ جدید رونمایی کرده است. اگرچه این شرکت هنوز جزئیاتی از محصول جدیدش را منتشر نکرده، اما حضور لوگوی “GT” روی بدنه و جعبه‌اش نشان می‌دهد که باید منتظر اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی باشیم!

تاکنون، هواوی نام GT را برای محصولات پر‌کارایی خود مانند ساعت هوشمند WATCH GT و مانیتور MateView GT استفاده کرده است. با توجه به این لوگو، شایعه شده که این لپ‌تاپ با برند GT ممکن است اولین لپ تاپ مخصوص بازی هواوی باشد.

چه انتظاراتی از اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی داریم؟

تصاویر لو رفته جزئیات جالبی را نشان می‌دهند. این لپ‌تاپ دارای لوگوی درخشان هواوی روی درب و طراحی خنک‌کننده هوا در قسمت پشتی است. این انتخاب‌های طراحی محور گیمینگ، نظریه وجود یک لپ‌تاپ گیمینگ هواوی را تقویت می‌کند.

اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

همانطور که انتظار می‌رود، مشخصات فنی هنوز منتشر نشده است. با این حال، گزارش رسانه‌ای چینی نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ Huawei ممکن است به پردازنده Intel Core Ultra و پشتیبانی از شارژ 140 وات، مشابه با میت بوک ایکس پرو مجهز شود.

اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

در حال حاضر، پرتفولیوی لپ‌تاپ‌های هواوی شامل سری شیک MateBook X، سری همه کاره MateBook، سری مقرون به صرفه MateBook D و سری تجاری MateBook E است.

با این حال، غول چینی هنوز لپ‌تاپ گیمینگ اختصاصی خودش را عرضه نکرده است. رونمایی اخیر نشان می‌دهد که هواوی در نهایت وارد بازار گیمینگ می‌شود و طبق گفته چندین نشریه فناوری چینی، این دستگاه احتمالا با نام “MateBook GT” عرضه خواهد شد.

اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی

تاریخ عرضه هنوز مشخص نیست. با توجه به چرخه‌های عرضه قبلی هواوی، ممکن است در رویداد عرضه محصولات پاییزی آینده این شرکت، شاهد رونمایی از MateBook GT باشیم. تا آن زمان، می‌توانیم حدس بزنیم و منتظر اخبار بیشتر باشیم.

در گجت نیوز بخوانید:
نگاه نزدیک به لپ تاپ هواوی MateBook X Pro 2024 + گالری تصاویر لپ تاپ هواوی MateBook 14 2024 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی OLED به بازار آمد لپ تاپ گیمینگ Red Magic Titan 16 Pro با مشخصات قدرتمند معرفی شد رد مجیک از لپ‌تاپ گیمینگ پرچمدار خود با کانفیگ جذاب رونمایی کرد اچ پی Omen Transcend 14، سبک‌ترین لپ تاپ گیمینگ ۱۴ اینچی جهان با گرافیک RTX 4070

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*