ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S4 اسپرت

ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S4 مخصوص ورزشکاران است

ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S4 اسپرت رونمایی شد. این اسمارت واچ، به‌لطف امکاناتی که دارد یک گزینه عالی برای ورزشکاران است.

شیائومی جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام واچ S4 اسپرت رونمایی کرد که از پردازنده Unisoc W117 بهره می‌برد. این پردازنده مبتنی بر فناوری 22 نانومتری است که چندی پیش معرفی شد. این تراشه از ارتباط مستقل eSIM پشتیبانی می‌کند و روی یک سیستم عامل سبک RTOS اجرا می‌شود.

ساعت هوشمند جدید شیائومی واچ S4 اسپرت

ساعت هوشمند ورزشی شیائومی در دو رنگ مشکی و نارنجی عرضه می‌شود و برای علاقه‌مندان به ورزش طراحی شده است. این ساعت دارای صفحه گرد، بدنه تیتانیومی و شیشه یاقوت کبود برای دوام بیشتر است. همچنین با بند میلانزی عرضه می‌شود.

از جمله ویژگی‌های کلیدی این ساعت می‌توان به تست آستانه لاکتات، ناوبری مسیر و پشتیبانی از ارتباط مستقل eSIM اشاره کرد. ساعت هوشمند شیائومی S4 اسپرت با قیمت 1999 یوان عرضه می‌شود و هدف آن جذب کاربران علاقه‌مند به ساعت‌های هوشمند ورزشی رده بالا است.

شیائومی با ترکیب ویژگی‌های پیشرفته و طراحی شیک، قصد دارد در بازار ساعت‌های هوشمند رده بالا رقابت کند.

در گجت نیوز بخوانید:
حذف کامل تبلیغات شیائومی؛ در ۲ دقیقه از شر تبلیغ خلاص شوید! ۱۸ مورد از تنظیمات شیائومی که باید تغییر بدهید آموزش اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون (در ۲ مرحله) چطور در گوشی شیائومی مثل حرفه‌ای‌ها اسکرین شات بگیریم؟ آموزش ۰ تا ۱۰۰ تم گوشی های شیائومی + ترفندها

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*