طراحی رنگبندی آیفون 16

انتشار تصاویر ماکت آیفون 16؛ طراحی و رنگبندی گوشی جدید اپل را لو داد + عکس

تصاویر جدیدی که از ماکت آیفون 16 – iPhone 16 لو رفته طراحی و رنگبندی آن را به‌طور کامل افشا می‌کند. رنگ‌های متفاوت این گوشی را در ادامه مشاهده فرمایید.

در فاصله کمتر از دو ماه باقی مانده تا رونمایی از سری گوشی‌های پرچمدار آیفون 16 اپل آن‌قدر اطلاعات و اخبار مختلف از این گوشی‌ها منتشر شده که اکنون تقریبا تمامی مشخصات این گوشی‌ها افشا شده و همه‌چیز در خصوص این پرچمداران مورد انتظار عیان شده است. در عین حال به‌تازگی تصاویری از ماکت مدل استاندارد آیفون 16 منتشر شده که جزئیات کامل‌تری از طراحی و رنگبندی این گوشی را به تصویر می‌کشد.

طراحی و رنگبندی آیفون 16 معمولی

تصاویر جدید iPhone 16 توسط افشاگری به نام Sonny Dickson منتشر شده و تا حد زیادی تاییدکننده اطلاعات قبلی در خصوص ظاهر آن هستند. در این تصاویر علاوه بر این که چینش عمودی دوربین به‌طور واضح قابل مشاهده است، این گوشی در پنج رنگ مختلف سفید، مشکی، آبی سبز و صورتی به نمایش درآمده است.

آیفون‌های سال 2024 البته ظاهرا بسیار پررنگ‌تر از سال گذشته هستند و قاب پشتی آن‌ها نیز براق به نظر می‌رسد. از طرف دیگر، با اندکی دقت می‌توان کلید Power و کلید جدید شاتر در این گوشی را نیز در قسمت سمت راست مشاهده کرد. کلید شاتر در سری آیفون 16 دکمه‌ای مکانیکی خواهد بود که با بهره‌گیری از سطح خازنی امکان کشیدن انگشت و استفاده از ژست‌های حرکتی مختلف را فراهم کرده و قابلیت‌های متعدد دوربین را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از طرف دیگر، احتمالا اپل تمامی مدل‌های آیفون 16 اعم از پرو و غیر پرو را به کلید به کلید اکشن باتن مجهز بوده و آن را جایگزین سوییچ قطع و وصل کردن صدا خواهد نمود. مدل استاندارد آیفون 16 یک صفه نمایش 6.1 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتز خواهد داشت. از سوی دیگر برخی شایعات نیز به احتمال باریک‌تر شدن حاشیه‌های صفحه نمایش اشاره دارد که می‌تواند جلوه بسیار بهتری به این گوشی خوش‌چهره بدهد.

به‌جز جزئیات مربوط به طراحی و رنگبندی آیفون 16، شایعات و اخبار همچنین اطلاعات کاملی در خصوص مشخصات فنی آن نیز افشا کرده‌اند. طبق این اخبار، تمامی اعضای خانواده آیفون 16 به تراشه A18 اپل مجهز خواهند بود. با این وجود پرچمداران سری Pro از چیپست A18 Pro بهره‌مند خواهند شد؛ درحالیکه در مدل‌های استاندارد شاهد استفاده از چیپست A18 خواهیم بود.

علاوه بر این انتظار می‌رود که اپل در آیفون 16 از یک باتری 3561 میلی آمپر ساعتی استفاده کند که حدودا 6 درصد حجیم‌تر از مدل به کار گرفته شده در آیفون 15 است. همچنین ظرفیت رم تمامی مدل های آیفون 16 نیز 8 گیگ خواهد بود.

در گجت نیوز بخوانید:
قیمت هریک از مدل های آیفون ۱۶ چقدر خواهد بود؟ اعتماد بنفس به سبک اپل؛ بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۶ می‌فروشیم آیا باید منتظر آیفون ۱۶ اولترا باشیم؟ تمام شایعات و اخبار در مورد آیفون سوپر پریمیوم اپل کلید موفقیت آیفون ۱۶ در دستان بدترین آیفون تاریخ دوربین هریک از مدل های آیفون ۱۶ در مقایسه با نسل قبل چه تغییراتی خواهد داشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*