مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 25 - Galaxy S25

سامسونگ: گلکسی اس 25 با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید

سامسونگ می‌گوید گلکسی اس 25 به بهترین مشخصات فنی شامل دوربین، چیپ و نمایشگر مجهز است. حالا رقبای سری S25 دقیقاً باید منتظر چه چیزی باشند؟

مدتی قبل سامسونگ طی جدیدترین رویداد آنپکد (Unpacked) از گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، گوشی‌های تاشو پرچمدار جدید خود پرده برداشت. حالا همه چشم‌ها به اس 25 دوخته شده است و دنبال‌کنندگان اخبار گوشی های موبایل منتظرند که ببینند آیا این گوشی هم می‌تواند به موفقیت سری اس طی چند سال اخیر تداوم ببخشید یا خیر. گفته یکی از مقامات اجرایی سامسونگ، احتمالاً همه را هیجان‌زده می‌کند؛ این‌که مشخصات فنی گلکسی اس 25 از جمله دوربین، نمایشگر و چیپست آن بهترین در نوع خود خواهند بود.

وعده ارائه بهترین مشخصات فنی برای گلکسی اس 25 

سامسونگ به‌تازگی ضمن انتشار گزارش مالی خود برای سه‌ماهه دوم سال 2024، جلسه‌ای را برای پاسخ به سوالات تحلیلگران برگزار کرد. در این جلسه وجود چیپست اگزینوس 2500 تایید شد و همچنین سخن از سطح بالای مشخصات فنی گلکسی S25 به میان آمد. «دانیل آرائوخو» (Daniel Araujo)، معاون بخش موبایل سامسونگ وعده ارائه بهترین چیپست، مموری، نمایشگر و دوربین‌ها با پرچمدار جدیدشان را داد. البته وی به‌صورت دقیق مشخص نکرد که به کل سری S25 اشاره دارد یا صرفاً اولترا، بالارده‌ترین نسخه سری.

دوربین های سامسونگ گلکسی اس 25 - Galaxy S25

شایعات اخیر حکایت از این دارند که گلکسی اس 25 اولترا ارتقایی چشمگیر در زمینه مشخصات فنی تجربه می‌کند. به‌طور دقیق‌تر، این گوشی پرچمدار به دوربین‌های تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و اولترا واید 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود، در حالی که پیش‌تر اس 24 اولترا دوربین‌های تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی و اولترا واید 12 مگاپیکسلی داشت. در همین حال، به نظر نمی‌رسد نسخه‌های استاندارد و پلاس گلکسی اس 25 سامسونگ ارتقا پیدا کند.

سری اس 25 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 و همچنین احتمالاً با اگزینوس 2500 به بازار می‌آید. حتی مدتی قبل زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی بر این‌که سامسونگ این گوشی را در برخی از مناطق با چیپست دیمنسیتی 9500 مدیاتک هم عرضه می‌کند. در هر صورت، قطعی است که پرچمدار جدید بسته به منطقه با چیپست متفاوتی در دسترس قرار می‌گیرد؛ بر خلاف اس 23 که به‌صورت اختصاصی از اسنپدراگون بهره می‌بُرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود نسخه اولترا این گوشی رم 16 گیگابایتی داشته باشد، ولی مشخص نیست که همین ظرفیت رم برای بقیه نسخه‌ها در نظر گرفته شده است یا خیر.

احتمال داده می‌شود گلکسی S25 استاندارد از نمایشگر بزرگ‌تر 6.36 اینچی برخوردار خواهد بود. به‌جز این جزئیات دیگری درمورد صفحه نمایش آن افشا نشده است. باید منتظر ماند و دید که این شرکت کره‌ای برای نسخه‌های استاندارد و پلاس هم گوریلا گلس آرمور، محافظ به کار رفته در S24 اولترا را تدارک می‌بیند یا خیر. تاثیر چشمگیر این محافظ در جلوگیری از انعکاس نور روی صفحه در همان ابتدای عرضه این گوشی مورد تعریف و تمجید قرار گرفته بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 25 - Galaxy S25

معاون بخش موبایل سامسونگ درباره گلکسی AI هم اظهار داشت که به دنبال این هستند تا دامنه این هوش مصنوعی را فراتر از گوشی‌های هوشمند به گلکسی رینگ، ساعت‌های هوشمند، ایربادها، تبلت‌ها و سایر گجت‌های سامسونگ برسانند. او همچنین اشاره کرد که هوش مصنوعی سامسونگ هم از پردازش روی دستگاه و هم از پردازش به‌شکل ابری بسته به شرایط بهره می‌گیرد؛ اتفاقی که به بهبود بازدهی و یکپارچگی عملکرد آن منجر خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟ لیست تمام گوشی های سامسونگ که حداقل ۴ سال آپدیت های اندروید را دریافت می‌کنند ۱۰ قابلیت برتر هوش مصنوعی گلکسی که هر کاربر سامسونگ باید امتحان کند مقایسه قابلیت‌های عکسبرداری گلکسی A55 و گلکسی A35؛ دوربین کدامیک بهتر است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*