هواوی نوا فلیپ

هواوی نوا فلیپ در قامت یک گوشی تاشو فشن معرفی شد

گوشی تاشو هواوی نوا فلیپ – Huawei Nova Flip به‌عنوان نخستین گوشی فلیپ فون برند Nova با تمرکز روی مد و فشن رونمایی شد. این گوشی چه ویژگی‌هایی دارد؟

پس از درز تصاویر و جزئیات متعدد از گوشی هواوی نوا فلیپ، این گوشی تاشو سرانجام به‌طور رسمی معرفی شد. Nova Flip اولین گوشی تاشو فلیپ فون با برند Nova خواهد بود که به‌طور خاص روی مد و فشن متمرکز بوده و در رنگ‌بندی جذابی روانه بازار شده است.

مشخصات فنی هواوی نوا فلیپ؛ نخستین گوشی تاشو با برند Nova

با وجود این که طراحی جذاب، مهم‌ترین ویژگی گوشی تاشو نوا به شمار می‌رود؛ اما جذابیت این محصول فراتر از صرفا طراحی است. لولای به کار رفته در این گوشی طراحی منحصربفردی داشته و طبق تست‌های انجام شده توسط SGS سوییس قادر است تا یک میلیون بار بدون هیچ مشکلی تا شود. این گوشی همچنین باریک و سبک است؛ به‌طوری که در حالت باز ضخامتی 6.88 میلیمتری داشته و وزن 195 گرمی خواهد داشت.

گوشی تاشو Nova

صفحه نمایش اولد بیرونی هواوی نوا فلیپ اندازه‌ای 2.14 اینچی داشته و در کنار ماژول دوربین واقع شده است. از سوی دیگر، صفحه نمایش تاشو داخلی نیز 6.94 اینچی بوده و از پانل‌های LTPO OLED بهره می‌برد. این صفحه نمایش ضمن ارائه رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش متغیر بین 1 تا 120 هرتز را هم ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بیرونی برای انجام کاربری‌های ساده مثل قرار گرفتن در نقش نمایشگر برای ثبت تصاویر سلفی با دوربین اصلی و نمایش اطلاعاتی مثل وضعیت آب و هوا و اطلاعات موزیک و تقویم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

هواوی نوا فلیپ

از طرف دیگر، ماژول دوربین اصلی Nova Flip هواوی نیز دوگانه بوده و از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر بزرگ 1/1.56 اینچی RYYB در کنار دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی فوق عریض بهره خواهد برد. همچنین دوربین سلفی نیز رزولوشنی 32 مگاپیکسلی دارد.

هواوی البته هنوز به‌طور رسمی تراشه و میزان رم این گوشی را اعلام نکرده؛ اما اطلاعات مندرج در وبسایت گیک بنچ حاکی از استفاده از تراشه Kirin 8000 در این گوشی است که پیش‌تر در محصولات دیگری مثل نوا 12 و نوا 12 پرو نیز به کار رفته است.

هواوی نوا فلیپ

این گوشی همچنین به سیستم عامل هارمونی او اس 4.2 هواوی مجهز خواهد بود و قابلیت‌های هوشمندی مثل حذف قسمت‌های مختلف یک عکس، استخراج متن از تصویر و حتی تولید تصاویر را نیز به علاقمندان ارائه خواهد کرد. از سوی دیگر در قلب این دستگاه نیز یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که با توان 66 وات شارژ خواهد شد.

رنگ های Huawei Nova Flip

هواوی نوا فلیپ در چهار رنگ سبز، صورتی، سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت مدل 256 گیگ این دستگاه 744 دلار است؛ درحالیکه مدل‌های 512 گیگ و یک ترابایت آن به‌ترتیب با قیمت‌های 798 و 911 دلار به فروش خواهند رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
هارمونی او اس NEXT معرفی شد؛ سیستم عامل موبایل هواوی بدون یک خط کد اندرویدی خانواده گوشی های هواوی نوا ۱۲ روانه بازار جهانی شد آنر مجیک V3 ، باریکترین گوشی تاشو جهان با مشخصات قدرتمند به میدان آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*