غرفه برتر نمایشگاه الکامپ 1403

همراه اول به‌عنوان دارنده غرفه برتر نمایشگاه الکامپ 1403 مورد تقدیر قرار گرفت

عنوان غرفه برتر نمایشگاه الکامپ 1403 به همراه اول رسید و اپراتور اول تلفن همراه کشور در رویداد روز ملی فناوری اطلاعات مورد تقدیر قرار گرفت.

در روز سه شنبه 16 مرداد 1403، رویداد روز ملی فناوری اطلاعات در سالن نورالرضا تهران برگزار شد و دبیر شورای عالی فضای مجازی به‌همراه فعالان صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور داشتند. یکی از بخش‌های این رویداد، تقدیر از غرفه‌های برتر نمایشگاه الکامپ امسال بود که در همین راستا از همراه اول نیز به‌عنوان دارنده غرفه برتر نمایشگاه الکامپ 1403 تقدیر شد.

هیات داوران، ضمن تقدیر از اپراتور اول تلفن همراه ایران، نشان ویژه را بابت هم‌افزایی مبتکرانه و خلق فضای تاثیرگذار به همراه اول اهدا کرد. گفتنی است مراسم روز ملی فناوری اطلاعات، امسال با تاخیر برگزار شد. طبق تاریخ تقویمی، روز 22 تیرماه به‌مناسبت زادروز محمدابن‌موسی خوارزمی به‌عنوان روز ملی فناوری اطلاعات نام‌گذاری شده است و در این زمان، رویداد روز ملی فناوری اطلاعات در کشور برگزار می‌شود؛ اما در سال جاری به‌خاطر همزمان شدن با ایام عزاداری ماه محرم، این مراسم با تاخیر و در روز سه شنبه 16 مردادماه برگزار شد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*