پیکسل 9 اندروید

گوگل پیکسل 9 با نسخه جدید اندروید عرضه نمی‌شود

برای نخستین بار در چند سال اخیر، سری پرچمداران پیکسل 9 – Pixel 9 گوگل نه با جدیدترین نسخه اندروید، بلکه با سیستم عامل اندروید 14 روانه بازار خواهند شد.

ساعاتی پیش گوگل در رویداد اختصاصی خود از سری گوشی‌های پیکسل 9 خود رونمایی کرد. خانواده پرچمداران 2024 گوگل متشکل از چهار گوشی پیکسل 9، پیکسل 9 پرو و پرو XL و پیکسل 9 پرو فولد خواهد بود که همگی با مشخصات پرچمدار و قابلیت‌های جذاب به نبرد جذاب گوشی‌های پریمیوم سال 2024 ملحق می‌شوند. در این میان اما بسیاری کاربران انتظار داشتند سری گوگل پیکسل 9 مثل هرسال مجهز به نسخه جدید اندروید روانه بازار شوند. با این حال به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد داد و هر چهار عضو خانواده پیکسل 9 به سیستم عامل اندروید 14 مجهز خواهند بود.

اتفاق عجیب برای گوگل؛ عرضه سری پیکسل 9 با اندروید 14

این نخستین بار در تاریخ پرچمداران گوگل است که سری گوشی‌های پیکسل این کمپانی مجهز به نسخه قدیمی‌تر اندروید روانه بازار می‌شوند. اما دلیل این مساله احتمالا رونمایی زودتر از موعد این سری پرچمداران نسبت به هر سال است. سال گذشته، سری پرچمداران پیکسل 8 گوگل در ماه اکتبر رونمایی شدند. بنابراین احتمالا نسخه نهایی سیستم عامل اندروید 15 نیز حوالی ماه اکتبر، یعنی حدود دو ماه دیگر روانه به‌طور رسمی منتشر خواهد شد.

گوشی Pixel 9

سیستم عامل اندروید 15 اکنون در فاز دوم بتای خود به سر برده و تا کنون بسیاری از مشخصات و قابلیت‌های آن افشا شده است. در عین حال، سری پیکسل 9 گوگل نیز علیرغم این که در ابتدا به اندروید 14 مجهز هستند پر از امکانات جدید و جذاب هوش مصنوعی خواهند بود.

طبیعتا سری Pixel 9 گوگل نخستین گوشی‌های اندرویدی خواهند بود که آپدیت اندروید 15 را دریافت خواهند کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
خبر بد برای صاحبان این گوشی ها؛ منتظر آپدیت اندروید ۱۵ نباشید اندروید ۱۵ شارژدهی گوشی شما را سه ساعت افزایش خواهد داد! قابلیت های جدید اندروید ۱۵: از فضای خصوصی تا پایان کلاهبرداری و سرقت اندروید ۱۵ این ۹ تغییر مهم را در گوشی شما ایجاد خواهد کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*