موبایل Age of Empires

نسخه موبایل بازی محبوب Age of Empires در این تاریخ منتشر می‌شود

اکانت رسمی Age of Empires رسما زمان عرضه نسخه موبایل این بازی جذاب را اعلام کرد. این بازی در اختیار گیمرهای iOS و اندروید قرار خواهد گرفت.

بر اساس جدیدترین اخبار موجود، نسخه موبایل Age of Empires که با نام Age of Empires Mobile شناخته شده و اسپین‌آفی از سری به‌یادماندنی استراتژیک مایکروسافت به شمار می‌رود، قرار است به‌زودی برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شود. این بازی محبوب روز 27 شهریور ماه (17 اکتبر) در اختیار کاربران پلتفرم‌های اندروید و iOS قرار خواهد گرفت.

علاوه بر تایید زمان انتشار این بازی، اکانت رسمی Age of Empires همچنین تریلری را نیز از آن منتشر نمود که در زیر می‌توانید مشاهده فرمایید:

استودیوی TiMi Studio Group با همکاری گروه World’s Edge مسئولیت توسعه این بازی را بر عهده گرفته و قصد دارد تجربه‌ای آشنا، اما نوآورانه برگرفته از المان‌های جذاب نسخه‌های کلاسیک ایج آف امپایرز اما سازگار با پلتفرم‌های موبایل را ارائه دهد.

مشخصات و قابلیت‌های نسخه موبایل Age of Empires

نسخه موبایل چندین مرحله و مد مختلف تک‌نفره را به گیمرها ارائه خواهد کرد و امکان ساخت فرمانروایی در دوران باستان را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. برای ساخت تمدن‌ها، توسعه‌دهندگان بازی از مناطق، ساختمان‌ها و چهره‌های سنتی استفاده کرده‌اند و با بهره‌گیری از سلاح‌های جذاب و سبک مبارزات آن زمان به‌دنبال تداعی خاطرات گذشته هستند.

بازی ایج آف امپایرز

مثل اکثر بازی‌های استراتژیک دیگر، در این بازی شما در ابتدا تنها به یک کمپ ساده دسترسی خواهید داشت؛ اما در ادامه می‌توانید با تصمیم‌گیری‌های درست و اتخاد استراتژی‌های مناسب با همکاری با سایر پادشاهان، به‌تدریج قلمروتان را گسترش دادن و تمدن بزرگ‌تان را پایه‌ریزی کنید.

علاوه بر این، برخی از چهره‌های سرشناس تاریخی مثل داریوش کبیر یا ژاندارک نیز در این بازی حضور دارند که می‌توانند فرمانروایی ارتش شما را عهده‌دار شوند. هریک از این کاراکترها همچنین استعدادها و تاکتیک‌ها مبارزه منحصربفردی دارند که می‌توانند در استراتژی کلی شما تاثیرگذار باشند.

موبایل Age of Empires

اگر به تجربه این بازی جذاب روی گوشی موبایل خود علاقمندید باید کمتر از یک ماه دیگر منتظر بمانید.

در گجت نیوز بخوانید:
راهنمای بازی Age Of Empires 4 برای تازه واردها بهترین بازی های استراتژیک اندروید در سال ۲۰۲۳ + لینک دانلود بهترین بازی های اندروید در سال ۲۰۲۴ که حتما باید تجربه کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*