شیائومی قفل هوشمند

قفل هوشمند شیائومی، امنیت خانه شما را با ۱۰ روش مختلف تضمین می‌کند

قفل هوشمند Smart Door Lock 2 Pro شیائومی ضمن ارائه قابلیت تشخیص چهره پیشرفته قادر است امنیت منزل شما را از نه روش دیگر نیز تضمین کند.

شیائومی به‌تازگی از یک قفل هوشمند رونمایی کرده که قادر است علاوه بر کلید ده روش دیگر برای وارد شدن به منزل شما در اختیارتان قرار دهد و امنیت کامل درب ورودی را تضمین کند.

یکی از جذاب‌ترین روش‌های ورود به منزل با استفاده از این قفل هوشمند شیائومی استفاده از تشخیص چهره آنلاین به کمک هوش مصنوعی است که می‌تواند ورود به منزل را برای کودکان و افراد دارای محدودیت‌های حرکتی بسیار ساده‌تر کند.

تشخیص چهره به کمک هوش مصنوعی؛ مهم‌ترین برگ برنده قفل هوشمند شیائومی

دستگاه جدید شیائومی اشعه‌ای نوری که با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نیست را به‌صورت کاربر تابانده و نگاشتی سه‌بعدی از چهره او ترسیم می‌کند. این نگاشت سپس منجر به شناسایی چهره کاربر و ورود او به سیستم از طریق تشخیص چهره می‌شود.‌ فناوری ضد سرفت سه‌بعدی به کار رفته در این قفل هوشمند مانع از ورود سارقین به منزل شده و قابلیت تشخیص چهره نیز 15 ثانیه پس از ورود به منزل متوقف می‌شود تا با نگاه کردن احتمالی فرد به قفل، درب به‌طور ناخواسته باز نشود.

تشخیص چهره قفل Xiaomi

قفل هوشمند Xiaomi Smart Door Lock 2 Pro همچنین قادر است با استفاده از دوربین دید در شب خود حتی در شرایط نامساعد نوری نیز ویدیوهایی رنگی از چهره شما بگیرد تا در همه شرایط امکان باز شدن و ورود کاربر به منزل فراهم باشد.‌ به این ترتیب می‌توان در هر ساعتی از شبانه‌روز چهره فردی که در حال در زدن است را در نمایشگر ال ای دی داخلی آن مشاهده کرده.

این دوربین همچنین از لنز عریض بهره برده و میدان دیدی 160 درجه‌ای را در اختیارتان قرار خواهد داد.‌ همچنین سازگاری کامل آن با اپلیکیشن Mi Home هم باعث می‌شود که امکان دسترسی به آن از هر نقطه‌ای فراهم باشد.

سایر روش‌های تضمین امنیت توسط قفل Xiaomi Smart Door Lock 2 Pro شیائومی

در کنار تشخیص چهره AI که مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین روش ورود از طریق این قفل هوشمند به شمار می‌رود، روش‌های دیگری مثل استفاده از اثر انگشت هم وجود دارد که امنیت مناسبی را برای منزل شما رقم می‌زند. حسگر اثر انگشت این دستگاه طبیعتا با گذر زمان هوشمندتر شده و اثر انگشت شما را بهتر و دقیق‌تر ثبت می‌کند.

شیائومی قفل هوشمند

سایر گزینه‌های این گوشی برای باز کردن درب نیز عبارتند از:

  • رمز عبور
  • رمز عبور موقتی
  • کارت ورودی NFC
  • گوشی شیائومی
  • ساعت هوشمند شیائومی
  • دستبند هوشمند شیائومی
  • دستگاه بلوتوثی
  • کلید اضطراری

بدنه این قفل هوشمند شیائومی از چندین حسگر مختلف بهره برده و قادر به شناسایی ورود با زور است. از طرف دیگر بخش‌های مقاوم این قفل نیز از ورق منگنز طراحی شده‌اند تا استحکام بیشتری به آن ببخشند. از سوی دیگر مکانیزم باز شدن درب نیز به‌گونه‌ای انجام شده که به بی‌صداترین شکل ممکن کار کند.

گجت شیائومی

قیمت این قفل هوشمند در کشور چین حدود 320 دلار اعلام شده؛ اما ظاهرا هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه آن در بازارهای جهانی وجود ندارد.

در گجت نیوز بخوانید:
قفل هوشمند هواوی یک گجت جالب برای حذف کلیدهای دست و پا گیر است قفل درب هوشمند شیائومی M20 با تنظیم خودکار زاویه دید معرفی شد خاص‌ترین گجت شیائومی هم معرفی شد: خشک کن جادویی لباس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*