فونیکس

همایش کسب‌و‌کار فونیکس برگزار شد

همایش کسب‌و‌کار فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و صاحبان کسب‌و‌کارهای پر رونق برگزار شد.

همایش کسب‌و‌کار فونیکس با تدریس اساتید برجسته و حضور فعالان و صاحبان کسب‌و‌کارهای پر رونق که اعضای باشگاه مشتریان تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید هستند، برگزار شد و بعد از ارائه نکات کلیدی حوزه کسب‌و‌کار، شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبری دریافت کردند.

کسب‌و‌کارهای موفق برای ترسیم چشم انداز آینده خود، حساب ویژه‌ای بر ایجاد یک پلتفرم قوی باز می‌کنند که رابط میان کسب‌و‌کارها و مصرف‌کنندگان شود. برند فونیکس که با محصولات لوکس و پیشرفته خود جایگاه ویژه‌ای در میان نخبگان، چهره‌های اقتصادی و برجسته بازار کشورمان پیدا کرده است، در صدد فراهم کردن فرصتی ویژه برآمد که با ایجاد ارتباط ویژه میان کسب‌و‌کارهای جهانی و پیشگامان صنعت و اقتصاد، پلتفرمی قدرتمند را برای توسعه همکاری‌ها ایجاد می‌کند.

فونیکس

مدیران ارشد صنایع، کسب‌و‌کارهای بین المللی و بنگاه های اقتصادی که جزو مالکان خودروهای کراس اوور و لوکس تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید هستند، در ادامه همکاری‌های مستمر و متقابل با برند فونیکس در همایش کسب‌و‌کار حضور فعالی داشتند و به بیان دیدگاه‌های خود به منظور بهره‌برداری و ایجاد ارتباط‌های شبکه‌ای فی مابین پرداختند.

ایجاد ارتباط شبکه‌ای میان مدیران موفق و ترسیم چشم انداز موفقیت

تعدادی زیادی از موسسان یا مالکان کسب‌و‌کارها سه شنبه، 23 مرداد مهمان همایش کسب‌و‌کار فونیکس بودند و با گردهمایی در هتل استقلال با حضور اساتید برجسته دانشگاه، مشاوران اقتصادی شرکت‌های بزرگ و مدیران موفق کشورمان، فرآیندهای کنونی دنیای اقتصاد و کسب‌و‌کار را مرور و اطلاعات و دانش خود را به اشتراک گذاشتند و با بیان روایت موفقیت شخصی و تیمی خود، چشم‌انداز تازه‌ای را ترسیم کردند.

فونیکس

سه تن از اساتید و سخنرانان شناخته شده و سرشناس دوره‌های کسب‌و‌کار در بخش نخست این برنامه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود برای در ارتباط با چگونگی پرورش ایده‌‌ها، خلق فضای کاری بهینه، مدیریت نیروی انسانی، مواجهه با ریسک‌های موجود در حوزه کسب‌و‌کار و تحلیل داده‌ها در قالب میز گرد شرکت کردند.

در ادامه این برنامه بخش پرسش و پاسخ برگزار شد و حاضران در همایش ضمن استقبال از مباحث مطرح شده، سوالات خود را درباره مسائل مرتبط مطرح کردند که به بیان دیدگاه‌های بیشتر و افزایش اطلاعات حاضران برنامه منتهی شد.

فونیکس

در بخش پایانی این برنامه، در ادامه میز گردی با حضور فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌و‌کارها که جز شبکه گسترده مالکان خودروهای پرچمدار فونیکس هستند، برگزار شد و حاضران به بیان فرصت‌های موجود، چشم انداز آینده و راهکار عبور از موانع پرداختند که خلق ایده های نو به منظور گسترش کسب‌و‌کارهای کوچک و مجموعه های اقتصادی کلان به سوی بازارهای جهانی خواهد شد.

خدمات گسترده فونیکس به تمام مصرف کنندگان

اعتبار هر برندی به وجود مشتریان وفادار و راضی است که فونیکس از این بابت سرآمد برندهای خودروسازی کشورمان محسوب می‌شود. تولید و عرضه خودروهای لوکس و کارآمد که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کنند، فونیکس را به برندی مورد اعتماد برای صاحبان صنایع، کسب‌و‌کارها و بنگاه های اقتصادی کرده است که با انتخاب خودروهای پرچمدار تیگو 8 پرو مکس و تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید، رانندگی اصیل را مانند مدیری موفق تجربه می‌کنند.

فونیکس به عنوان برندی پیشگام در طراحی و اجرای رویدادهای همگام با مشتریان، پا را از عرصه تولید و فروش محصول فراتر گذاشته و همواره به ارتباط فعال و متقابل با مصرف کننده برای تبدیل شدن به شریکی مطمئن و همراهی همیشگی متعهد است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*