بازی دایینگ لایت بیست (Dying Light: The Beast)

بازی Dying Light: The Beast، نسخه جدید سری زامبی‌کشی محبوب معرفی شد

یکی از بازی های جذاب گیمزکام 2024، نسخه جدید سری دایینگ لایت بود. بازی Dying Light: The Beast بازگشت شخصیت اصلی در محیطی تازه را رقم می‌زند.

علاقه‌مندان به بازی‌های زامبی و بقا به خوبی با «دایینگ لایت» (Dying Light) آشنایی دارند. بنا به آخرین  اخبار بازی ها و کنسول های بازی، «تک‌لند» (Techland) در افتتاحیه گیمزکام از نسخه جدید این فرانچایز با نام The Beast رونمایی کرد.

توضیحات و تریلر رسمی بازی Dying Light: The Beast

تریلر معرفی بازی Dying Light: The Beast از بازگشت شخصیت اصلی این فرانچایز «کایل کرین» (Kyle Crane) با صداپیشگی «راجر کریگ اسمیت» (Roger Craig Smith) خبر می‌دهد. همچنین در این تریلر صحنه‌هایی سینمایی در کنار بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی به چشم می‌خورند.

بازی Dying Light: The Beast نسخه‌ای کاملاً مستقل است که وقایع آن بین نسخه‌های اول و دوم از این سری جریان دارند. به گفته تک‌لند، این بازی در ابتدا قرار بود بسته‌ای الحاقی برای نسخه دوم باشد، ولی در فرایند دو ساله توسعه مقیاس آن گسترش پیدا کرد.

این بازی داستان آزادی کایل کرین بعد از 13 سال را روایت می‌کند؛ وقتی او به دنبال انتقام از کسانی می‌رود که او را زندانی کردند. کایل حالا حتی به‌خاطر آزمایش‌هایی که روی او صورت گرفته است، دی‌ان‌ای زامبی‌ها را در خود دارد و قدرتی شبیه به هیولاها پیدا کرده است؛ کلمه «هیولا» (Beast) در عنوان این بازی هم دقیقاً به همین موضوع اشاره دارد.

امکان تجربه دایینگ لایت جدید به‌صورت تک‌نفره وجود دارد، ولی همچنان حالت کوآپ 4 نفره برای آن در نظر گرفته شده است. گیمرها در این عنوان همچنین با محیط‌هایی مثل روستاهای کوچک، مناظر طبیعی و مجتمع‌های صنعتی مواجه می‌شوند و با کمک از مهارت پارکور یا ماشین باید برای بقا در برابر زامبی‌ها تلاش کنند.

شرکت تک‌لند تاریخ انتشار و قیمت بازی Dying Light: The Beast را مشخص نکرد. با این حال، خبر از این داد که دارندگان Dying Light 2: Stay Human Ultimate Edition می‌توانند به‌صورت رایگان این بازی جدید را دریافت کنند. پی‌سی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ پرو (در صورت معرفی شدن) به‌عنوان پلتفرم‌های این بازی تایید شده‌اند و همچنین انتظار می‌رود تا انتهای سال جاری میلادی تاریخ دقیق انتشار آن به‌اشتراک گذاشته شود. این بازی پیش از معرفی کنسول‌های نسل بعدی مانند پلی استیشن ۶ معرفی خواهد شد.

سایر اخبار مهم مربوط به رویداد گیمزکام 2024:
ویدیو گیم پلی هیجان‌انگیز بازی Call of Duty: Black Ops 6 را از دست ندهید بازی Borderlands 4 معرفی شد؛ ماجراجویی در سیاره‌ای تازه + تریلر بازی اسکویید گیم برای گوشی‌های موبایل معرفی شد + تریلر بازی Mafia: The Old Country معرفی شد؛ سفر به ریشه‌های سیسیل با مافیا 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*