کلش رویال و آموزش بازیابی اکانت گمشده

بی‌شک یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد از دست دادن اکانت شما در کلش رویال ( Clash Royale ) است. وقتی که دیگر نمی‌توانید آن را به دست آورید و باید از ابتدا شروع کرده و یک حساب جدید بسازید. البته راهی وجود دارد تا بتوان دوباره اکانت را بازگرداند.

همانطور که در مقدمه گفتیم یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد از دست دادن حساب کاربری‌ در یک بازی است و در صورتی که رخ دهد دوباره باید از نوع شروع کرده و کارت، سکه، تجربه و جم جمع کنید.

اما در بازی‌های سوپرسل ماجرا فرق می‌کند. تمام اطلاعات حساب کاربری شما در سرورهای سوپرسل ذخیره می‌شود و برای بازیابی حساب‌های از دست رفته تنها کافی است که ایمیلی که با آن حساب خود را ساخته اید را به خاطر داشته باشید و با وارد کردن ایمیل و رمز آن می‌توانید حساب کاربری کلش رویال خود را بازیابید.

نحوه بازیابی اکانت گم شده در کلش رویال

قدم اول – بازی کلش رویال را اجرا کنید و به منوی تنظیمات بروید.

قدم دوم – وقتی که در صفحه‌ی تنظیمات قرار گرفتید بر روی گزینه‌ی Google Play Sign in کلیک کنید.

قدم سوم – حال باید ایمیل و رمز عبور آن را وارد کنید و در صورت تایید می‌توانید دوباره حساب کاربری خود را بازیابید.

درصورتی‌که به هر دلیلی امکان بازیابی اکانت خود را با ایمیل ندارید باید به سوپرسل پیامی در داخل بازی ارسال کنید و نام اکانت، نام کلنی که در آن عضو بوده اید، لول اکانتی که داشته اید و زمانی که (به میلادی) اکانت ساخته شده است  را در آن ذکر کنید.

برای ارسال پیام به سوپرسل به قسمت تنظیمات بروید. سپس گزینه‌ی Help and Support را انتخاب کنید. برای شما لیستی باز خواهد شد. فرقی نمی‌کند کدام را بزنید. یکی را انتخاب کنید و یک بار بر روی صفحه اشاره کنید.

با اشاره بر روی صفحه و رفتن به آخر صفحه، از شما سوالی پرسیده می‌شود که آیا این پست برای شما مفید بوده که با انتخاب گزینه‌ی No، گزینه‌ی تماس با ما (Contact us) ظاهر خواهد شد. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید درخواست بازیابی اکانت کلش رویال خود را ارسال کنید و اطلاعاتی را که گفته شده را مانند پیامی که در ادامه مشاهده خواهید کرد وارد نمایید.