صادرات قطعات یدکی توسط ایران به روسیه

قطعات یدکی خودرو ایران به روسیه صادر می‌شود

در ادامه تلاش ایران برای کسب سهم از بازار خودرو روسیه، قطعه‌سازان ایرانی احتمالاً در آینده خواهند توانست قطعات یدکی به روسیه صادر کنند.

همکاری ایران و روسیه در حوزه خودرو موضوع تازه‌ای نیست و طی چند سال اخیر، خصوصاً پس از آغاز جنگ روسیه و اکران و اعمال تحریم‌های شدید علیه روسیه، عرضه تارا و دنا در این کشور در رسانه‌های اخبار خودرو بازتاب داده شده بود. به نظر می‌رسد قطعه‌سازان ایرانی فرصت صادرات محصولات خود به روسیه را پیدا کرده‌اند.

صادرات قطعات یدکی توسط ایران به روسیه

فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دولت سیزدهم و مدیرعامل سابق گروه خودروسازی ایران خودرو، به‌تازگی برای تامین قطعات یدکی صنعت خودرو روسیه به نمایندگان شرکت اتوواز اعلام آمادگی کرد.

مقیمی در حاشیه نمایشگاه MIMS در شهر مسکو به نمایندگان اتوواز ایده تشکیل یک کنسرسیوم با هدف عرضه محصولات ایرانی به روسیه را مطرح کرد و از امیداری خود برای امضای قراردادهای دوجانبه با شرکت‌های روسی گفت. در قالب این کنسرسیوم قطعه‌سازان ایرانی می‌توانند قطعات یدکی مورد نیاز روس‌ها را تامین کنند.

در گجت نیوز بخوانید:
چری آریزو ۸، سدان لوکس جدید مدیران خودرو به زودی در بازار چری تیگو ۴ پرو فیس لیفت معرفی شد پیکاپ سانگ یانگ موسو خان؛ مشخصات فنی، آپشن ها و قیمت گالری عکس تیارا پرایم، شاسی بلند جدید مکث موتور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*