باتری پیکسل 9

پیکسل 9 در تست شارژدهی باتری خوش درخشید؛ بالاخره نفرین پرچمداران گوگل باطل شد

تست‌های انجام شده روی باتری سری پیکسل 9 – Pixel 9 گوگل حاکی از شارژدهی بسیار خوب آن‌ها در مقایسه با نسل‌های پیشین هستند. دوران باتری‌های ضعیف در سری پیکسل به سر آمده است.

سری پرچمداران پیکسل 9 گوگل تا کنون توانسته‌اند نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کنند. علیرغم این که دیگر نمی‌توان این سری گوشی‌ها را پرچمدارانی ارزان‌تر از سایر محصولات بازار به شمار آورد، برخی ویژگی‌های آن‌ها مثل عملکرد عالی دوربین، طراحی بصری جذاب، قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرو و البته قدرت فنی بالا از جمله دلایلی هستند که می‌توانند سری Pixel 9 گوگل را در میان بهترین گوشی های پرچمدار سال 2024 قرار دهند. در این بین اما یکی از مهم‌ترین ویژگی های سری پیکسل 9 شارژدهی درخشان باتری آن‌هاست که بالاخره روند ارائه عمر باتری ضعیف در محصولات گوگل را شکسته است.

باتری سری گوشی های پیکسل 9 شارژدهی بسیار خوبی دارد

در سال‌های گذشته پرچمداران گوگل همواره به‌خاطر ارائه شارژدهی باتری ضعیف‌تر از رقبا مورد انتقاد قرار داشتند. در این سال‌ها اپل و کوالکام مصرف بهینه باتری را اولویت طراحی محصولاتشان قرار داده بودند؛ اما تراشه‌های تنسور گوگل عموما مصرف بالایی داشتند و همین مساله باعث شارژدهی ضعیف باتری سری پیکسل شده بود.

باتری گوشی Pixel 9

این مساله ظاهرا امسال تغییر کرده؛ زیرا بر اساس تست‌های انجام‌شده توسط وبسایت Tom’s Guide، سری پرچمداران Pixel 9 با اختلاف بالاتری شارژدهی را در میان تمامی محصولات اخیر مانتین ویویی‌ها ارائه کرده‌اند. جدول زیر شارژدهی باتری پیکسل 9 با نسل‌های پیشین را مقایسه می‌کند:

گوشیظرفیت باتریمیزان شارژدهی (دقیقه:ساعت)
گوگل پیکسل 94700 میلی آمپر ساعت13:18
پیکسل 9 پرو4700 میلی آمپر ساعت13:37
پیکسل 9 پرو XL5060 میلی آمپر ساعت12:54
گوگل پیکسل 84575 میلی آمپر ساعت9:48
پیکسل 8 پرو5050 میلی آمپر ساعت8:42
گوگل پیکسل 74355 میلی آمپر ساعت7:21
پیکسل 7 پرو5000 میلی آمپر ساعت9:21

وبسایت Tom’s Guide برای سنجش شارژدهی باتری میزان روشنایی صفحه نمایش را روی 150 نیت تنظیم کرده و به‌طور پیوسته به کاوش در اینترنت 5G می‌پردازد.

به نظر می‌رسد گوگل سرانجام توانسته فرمول طلایی ارائه شارژدهی ایده‌آل در گوشی‌های پرچمدار را پیدا کند؛ زیرا برای نخستین بار در سال جاری شاهد دستیابی به ارقام شارژدهی بالاتر از 12 ساعت در سری پیکسل 9 هستیم. این امتیازات پرچمداران گوگل را هم‌تراز با بهترین گوشی‌های اندرویدی از نظر شارژدهی قرار می‌دهد. بد نیست بدانید که پیکسل 8 پرو پیش‌تر در تست بررسی شارژدهی گوشی‌های پرچمدار 2024 با اختلاف به ضعیف‌ترین پرچمدار بازار از این حیث تبدیل شد. فرمانروای شارژدهی باتری در گوشی های پرچمدار اندرویدی هم اکنون وان پلاس 12 است که شارژدهی باورنکردنی 17 ساعت و 41 دقیقه را ثبت کرده است

باتری پیکسل 9

البته حتی علیرغم شارژدهی ضعیف پرچمداران Pixel در سال‌های گذشته، این گوشی طرفداران همیشگی خود را داشته و به فروش بسیار خوبی هم رسیده بود. با این وجود ارتقای عملکرد باتری در سری پیکسل 9 قطعا گام رو به جلو بزرگی برای پرچمداران گوگل است که می‌تواند آن‌ها را به گزینه‌ای بسیار بهتر برای علاقمندان به تجربه بهترین و بروزترین تجربه از اندروید تبدیل می‌کند.

شارژدهی سری Pixel 9 البته هنوز به‌طور مستقیم با پرچمداران مهم امسال و سال آینده گوشی‌سازان بزرگ دنیا مقایسه نشده است. با این وجود می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی‌های محبوب گوگل از این تست نیز سربلند بیرون بیایند.

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه پیکسل ۹ پرو فولد و گلکسی زد فولد ۶؛ نبرد گوشی‌های تاشو پرچمدار اندرویدی ۵ روش برای افزایش شارژدهی باتری گوشی اندرویدی در حین انجام بازی گوگل پیکسل ۹ پرو فولد، پایانی بر سلطه سامسونگ در بازار تاشدنی‌ها است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*