گوشی تکنو Phantom Ultimate 2

گوشی تکنو Phantom Ultimate 2 معرفی شد؛ به نسل جدید موبایل‌های هوشمند سلام کنید

گوشی تاشو تکنو Phantom Ultimate 2 با طراحی شگفت‌انگیز و قابلیت‌های جذاب و کاربردی تصویری جذاب از آینده صنعت گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد.

کمپانی تکنو نشان داده که ابایی از معرفی دستاوردهای جدید بخش تحقیق و توسعه خود ندارد و هر از گاهی دنیا را با جدیدترین گوشی‌های کانسپت خود شگفت‌زده می‌کند. پس از معرفی گوشی رول‌شونده Phantom Ultimate در سال گذشته، تکنو روز گذشته نسل دوم این گوشی، Phantom Ultimate 2 را نیز رونمایی کرد که سه بار قابل تا شدن بوده و اندازه صفحه نمایش آن در حالت باز به 10 اینچ می‌رسد.

گوشی کانسپت تکنو Phantom Ultimate 2؛ سلام به آینده گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های تاشوی اخیر کمپانی‌هایی مثل سامسونگ، هواوی، گوگل یا وان پلاس در صدد ارائه تجربه‌ای ترکیبی مابین یک گوشی موبایل و یک تبلت کوچک بوده‌اند.‌ با این وجود گوشی مفهومی جدید تکنو پا را فراتر گذاشته و به دنبال تلفیق عملکرد گوشی‌های موبایل با یک تبلت با اندازه بزرگتر است. اندازه نمایشگر این گوشی در حالت تا شده به 6.48 اینچ می‌رسد؛ درحالیکه با باز کردن کامل آن شاهد یک صفحه نمایش 10 اینچی با نسبت 4:3 خواهیم بود که از پانل‌های اولد LTPO با رزولوشن 1620 در 2880 بهره خواهد برد.

تکنو ادعا کرده که گوشی فانتوم آلتیمیت 2 نخستین محصول تاشو دنیاست که از فناوری TDDI بهره می‌برد. این فناوری درایور نمایشگر و حسگر تاچ آن را روی یک تراشه واحد تجمیع می‌کند. این گوشی همچنین به‌لطف استفاده از مکانیزم لولاهای دوگانه به‌طور باورنکردنی باریک بوده و ضخامتی تنها 11 میلیمتری دارد.‌ این لولاها بر اساس تست‌های انجام شده توان حفظ عملکرد تا 300 هزار بار تا شدن را خواهند داشت. تکنو همچنین در گوشی تاشو جدیدش موفق شده باریک‌ترین غلاف باتری را نیز با ضخامت تنها 0.25 میلیمتر تولید کند.

از سوی دیگر، لولاهای دوگانه تعبیه شده در گوشی Phantom Ultimate 2 فانتوم میزان بریدگی نمایش‌داده‌شده در میانه صفحه نمایش را به‌طور قابل توجهی کاهش داده‌اند.

تکنو در تبلیغات این گوشی تاشو جدید استفاده‌های فراوانی را برای آن در نظر گرفته است. یکی از مهم‌ترین استفاده‌های این گوشی، مدل لپ تاپ است که در آن قسمت پایینی تا شده و نقش کیبورد را ایفا می‌کند؛ درحالیکه دو بخش بالایی نقش نمایشگر را بر عهده می‌گیرند. از سوی دیگر مد خیمه‌ای (Tent Mode) در این دستگاه نیز دیگر کاربری جذاب این گوشی است که امکان ترجمه زنده متون نمایش‌داده‌شده به طرفین یک مکالمه را فراهم می‌کند.

مد خیمه Tecno

همچنین صفحه نمایش غول‌پیکر 10 اینچی این گوشی فانتوم هم از نمایش چندین پنجره همزمان پشتیبانی کرده و اجازه اجرای بیش از سه اپلیکیشن همزمان در کنار یکدیگر را به کاربری می‌دهد تا تجربه مالتی تسکینگ آن بهینه‌تر از همیشه باشد.

تکنو البته برنامه‌ای برای عرضه گوشی Phantom Ultimate 2 خود به بازار اعلام نکرده و ممکن است هرگز آن را در ابعاد گسترده عرضه نکند. با این وجود نمی‌توان انکار کرد که این دستگاه تصویر جالب و جذابی از آینده گوشی‌های هوشمند ارائه داده است.

در گجت نیوز بخوانید:
کمپانی تکنو ارزشمندترین گوشی اقتصادی سال ۲۰۲۴ را رونمایی کرد گوشی تاشو Tecno Phantom V Flip ، اولین گوشی منعطف تکنو معرفی شد کنسول بازی دستی، عینک واقعیت افزوده و یک سگ رباتیک جذاب؛ محصولات جدید تکنو در MWC 2024 رونمایی تکنو از ۳ فناوری انقلابی در دوربین گوشی های هوشمند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*