موتورولا اج 50 نئو

موتورولا اج 50 نئو با طراحی جذاب و استاندارد نظامی رونمایی شد

موتورولا امروز از گوشی میانرده اج 50 نئو – Edge 50 Neo با ابعاد جمع و جور، دوربین قدرتمند و استحکام فوق‌العاده رونمایی کرد.

موتورولا امروز در رویداد اختصاصی خود چندین گوشی میانرده جذاب خود را رونمایی کرد. یکی از این محصولات، موتورولا اج 50 نئو است که طراحی جالب و جمع‌وجوری داشته و نمونه کوچکتری از اج 50 به شمار می‌رود. این گوشی استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت را کسب کرده و حتی استاندارد استحکام و دوام MIL-STD 810H را نیز به دست آورده است.

در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

موتورولا اج 50 نئو؛ میانرده‌ای جمع و جور و مقاوم

گوشی جدید Edge 50 Neo بعادی 154.1 در 71.2 در 8.1 میلیمتری داشته و در دسته گوشی‌های جمع و جور قرار می‌گیرد.‌ اندازه صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچ و نرخ رفرش آن نیز 120 هرتز است. همچنین پانل به کار رفته در صفحه نمایش این گوشی قابلیت ارائه نرخ نوسازی متغیر را داشته و حداکثر روشنایی 3000 نیت را ارائه می‌کند. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی توسط لایه گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

موتورولا گوشی میانرده جدیدش را تنها با قاب‌های ساخته‌شده از چرم مصنوعی روانه بازار کرده و تنوع رنگ جذابی به آن بخشیده است.

موتورولا اج 50 نئو از چیپست 4 نانومتری دایمنسیتی 7300 مدیاتک استفاده کرده و به 8 یا 12 گیگ رم در کنار 256 یا 512 گیگ حافظه داخلی مجهز است. علاوه بر این، قدرت این دستگاه نیز از یک باتری 4310 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این باتری از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کرده و قادر است به‌صورت بیسیم نیز با توان حداکثر 15 وات شارژ شود.

گوشی میانرده جدید موتورولا همچنین از یک ماژول دوربین سه‌گانه در پشت بهره خواهد برد. حسگر اصلی این دوربین 50 مگاپیکسلی بوده و اندازه‌ای 1/1.56 اینچی دارد. علاوه بر این، دوربین ثانویه این ماژول نیز 13 مگاپیکسلی و فوق عریض است؛ درحالیکه دوربین سوم نیز 10 مگاپیکسلی تله فوتو بوده و بزرگنمایی نوری سه برابری ارائه خواهد کرد. در این بین، دوربین سلفی نیز رزولوشن 32 مگاپیکسلی داشته و فوکوس ثابتی ارائه می‌دهد.

موتورولا همچنین برای ارتقای کیفیت تصاویر میانرده جدیدش از سیستم اختصاصی moto ai بهره می‌برد که روی تمامی دوربین‌ها قابل اعمال بوده و حتی توانایی تنظیم کیفیت ویدیوهای ثبت‌شده را نیز خواهد داشت.

قیمت گوشی موتورولا اج 50 نئو از 500 یورو آغاز شده و فروش آن در بازارهای جهانی طی ماه‌های آتی شروع خواهد شد.

نسخه گلوبال موتو اج 50؛ دیگر هدیه موتورولا به بازارهای جهانی

در کنار رونمایی از موتو اج 50 نئو، موتورولا همچنین نسخه گلوبال Edge 50 را نیز به‌طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی در سه رنگ خاکستری، سبز و کرمی به بازارهای جهانی عرضه شده و برخی مشخصات آن شبیه به Edge 50 Neo خواهد بود.

موتورولا اج 50

صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچی بوده و توسط لایه گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. همچنین ظرفیت باتری این گوشی میانرده نیز 5000 میلی آمپر ساعت بوده و شارژ سریع و شارژ بیسیم آن به‌ترتیب با توان‌های 68 و 15 وات انجام خواهد شد. موتورولا در این گوشی از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 نسخه Accelerated Edition استفاده کرده و آن را به 8 یا 12 گیگ رم در کنار 256 یا 512 گیگ حافظه داخلی مجهز کرده است.

قیمت این گوشی حداقل 600 دلار اعلام شده و فروش آن در بازارهای مختلف آمریکای لاتین، آسیا و اروپا به‌زودی آغاز خواهد شد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی موتورولا موتو اج ۵۰ اولترا با مشخصات قدرتمند و بدنه چوبی رونمایی شد گوشی موتورولا اج ۵۰ فیوژن معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت موتورولا اج ۵۰ پرو با تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و شارژ ۱۲۵ واتی معرفی شد گوشی های میانرده موتورولا موتو G35 و موتو G55 مجهز به دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی شدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*