دوربین باتری وان پلاس 13

وان پلاس 13 باتری عالی و دوربین افتضاحی خواهد داشت

جدیدترین اخبار از باتری و دوربین گوشی وان پلاس 13 – OnePlus 13 خبرهای خوب و بدی در خصوص آن در اختیارمان قرار می‌دهند. این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت؟

وان پلاس 13 احتمالا یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های امسال است که تا کنون اخبار و شایعات زیادی در خصوص آن منتشر شده است. پس از انتشار رندرها و مشخصات مختلف این گوشی به‌تازگی اطلاعاتی جدید از این پرچمدار منتشر شده که حاوی اخبار خوب و بدی برای علاقمندان است.

جزئیات جدید از باتری و دوربین وان پلاس؛ خبر خوب و خبر بد

به‌ادعای Digital Chat Station، یکی از مطمئن‌ترین افشاگران حوزه دستگاه‌های اندرویدی، ظرفیت باتری OnePlus 13 برابر با 6000 میلی آمپر ساعت خواهد بود که به‌طور قابل توجهی بالاتر از ظرفیت 5400 میلی آمپر ساعتی وان پلاس 12 است. بد نیست بدانید که باتری 5400 میلی آمپر ساعتی نسل قبل نیز خود بزرگتر از باتری بسیاری پرچمداران سال گذشته اندرویدی بود و با اختلاف بهترین شارژدهی را در میان پرچمداران سال 2024 ارائه می‌کرد.

گوشی OnePlus 13

برای مقایسه باید اشاره کرد که گلکسی S24 اولترا سامسونگ از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد؛ درحالیکه آیفون 15 پرو مکس و گوگل پیکسل 9 پرو XL به‌ترتیب باتری‌هایی 4441 و 5060 میلی آمپر ساعتی دارند. این ظرفیت بالاتر باتری در کنار فناوری اختصاصی یخچال طبیعی وان پلاس پرچمدار آتی این کمپانی را به‌راحتی به قهرمان شارژدهی در میان گوشی‌های پریمیوم اندرویدی تبدیل کند.

در کنار ظرفیت بالا، سرعت شارژ باتری OnePlus 13 نیز سرآمد خواهد بود. به‌ادعای DCS وان پلاس 13 از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کرده و قادر است به‌صورت بیسیم نیز با توان 50 وات شارژ شود. این سرعت شارژ البته با این که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چندان بزرگی به شمار نمی‌رود، اما قادر است بر اکثر پرچمداران سرشناس اندرویدی در سال 2024 و حتی 2025 غلبه کند.

بر خلاف باتری وان پلاس 13 اخبار مربوط به دوربین آن چندان دلگرم‌کننده نیستند. پیش‌بینی می‌شود وان پلاس در پرچمدار آینده‌اش از همان حسگر اصلی سال گذشته، یعنی حسگر LYT808 سونی استفاده کند. این دوربین 50 مگاپیکسلی بوده و دیافراگم f/1.6 دارد. این دوربین البته به هیچ وجه بد نبوده و حتی سال گذشته توانست عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد. با این وجود عدم ارتقای آن می‌تواند این گوشی را در نبرد با پرچمداران قدرتمند امسال با مشکل روبرو کند.‌ البته بخش عمده‌ای از عملکرد ضعیف‌تر OnePlus 12 نسبت به رقبا مربوط به سایر دوربین‌های آن بود و هنوز اطلاعاتی در خصوص دوربین‌های دیگر ماژول پشت این گوشی در دستمان نیست.

دوربین باتری وان پلاس 13

اطلاعات کنونی در خصوص مشخصات فنی گوشی وان پلاس 13 البته به‌هیچ وجه رسمی نبوده و به‌طور صد درصدی قابل اتکا نیستند. بنابراین برای آگاهی دقیق‌تر از مشخصات این گوشی باید چند ماه دیگر منتظر ماند تا اخبار رسمی پیرامون آن منتشر شود. در هر حال می‌توان انتظار یک پرچمدار همه‌فن‌حریف و توانمند را از این گوشی داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
وان پلاس ۱۲ نخرید؛ ۶ دلیل که باید منتظر عرضه وان پلاس ۱۳ شد وان پلاس ۱۳ با این طراحی جدید و دوربین فوق العاده رونمایی خواهد شد وان پلاس 13 با این قابلیت استحکامی بالاتر از آیفون 15 و گلکسی S24 خواهد داشت وان پلاس از قوی ترین تبلت اندرویدی جهان برای رقابت با آیپد رونمایی کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*