پهپاد جدید دی جی آی

پهپاد جدید دی جی آی، از یک گوشی اقتصادی هم ارزان‌تر است و تصویر 4K می‌دهد

پهپاد جدید دی جی آی نئو – DJI Neo با قیمت تنها 200 دلاری خود 18 دقیقه پرواز متوالی و امکان ضبط ویدیوهای 4K را به علاقمندان هدیه خواهد داد.

رویداد IFA 2024 تا کنون پذیرای تعداد زیادی از گجت‌های جذاب سال بوده و به‌لطف حضور برندهای سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل احتمالا در ادامه نیز همچنان درخشان به فعالیت ادامه دهد. یکی از محصولات جذاب این رویداد پهپاد جدید دی جی آی Neo بود که قابلیت‌های جذاب و قیمتی اقتصادی دارد. بر خلاف مدل Mini این پهپاد که هنگام رونمایی تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده بود، مشخصات مختلف مدل Neo تا کنون توسط افشاگران مختلف به بیرون درز کرده؛ به‌طوری که رونمایی این دستگاه تقریبا هیچ اطلاعات جدیدی برای کاربران نداشت.

پهپاد جدید دی جی آی Neo؛ اقتصادی، توانمند و پرامکانات

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پهپاد جدید DJI محصولی فوق‌العاده جمع و جور و سبک است که 135 گرم وزن داشته و ابعادی 130 در 157 در 48.5 میلیمتری دارد. این پهپاد همچنین از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با حسگر 1/2 اینچی بهره می‌برد که میدان دید 117.6 درجه‌ای داشته و فاصله کانونی معادل آن 14 میلیمتر است. این دوربین همچنین دیافراگمی f/2.8 داشته و ایزوی بین 100 تا 6400 را ارائه می‌دهد.

دوربین DJI Neo

این پهپاد جدید همچنین قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه یا 1080p و نرخ 60 فریم بر ثانیه بوده و ضمن ارائه لرزشگیر الکترونیکی (EIS) ویدیوهایی با حداکثر بیت‌ریت 75 مگابیت بر ثانیه می‌گیرد.

پهپاد جدید دی جی آی نئو همچنین از یک گیمبال مکانیکی تک‌محوره بهره می‌برد که زاویه آن بین 90- درجه تا 60 درجه قابل تنظیم است. علاوه بر این ظرفیت باتری DJI Neo هم برابر با 1435 میلی آمپر ساعت است که شارژ کامل آن انرژی لازم برای 18 دقیقه پرواز را برایش فراهم می‌کند. در شرایط ایده‌آل، سرعت جابجایی این دستگاه حدود 8 متر بر ثانیه است که باعث می‌شود میزان پیمایش آن در بازه زمانی 18 دقیقه‌ای به 7 کیلومتر برسد.

پهپاد جدید دی جی آی

قیمت پهپاد DJI Neo برابر با 200 دلار است که شامل خود دستگاه، یک پک باتری و سپر محافظ آن برای جلوگیری از برخورد با موانع حین پرواز می‌شود. بنابراین در صورتی که قصد داشته باشید کنترل از راه دور این پهپاد را در اختیار داشته باشید لازم است که هزینه آن را به‌طور جداگانه پرداخت کنید.

در گجت نیوز بخوانید:
دی جی آی اوزمو پاکت ۳ با نمایشگر چرخشی معرفی شد دوربین دی جی آی اسمو اکشن ۳ معرفی شد ؛ رقیب گو پرو ۱۱ هیرو بلک از چین پهپاد دی جی آی مینی 2 با قابلیت فیلمبرداری 4K و ویژگی‌های ارتقا یافته معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*