رنگبندی گلکسی S24 FE

رنگبندی گلکسی S24 FE را در تصاویر جدید سامسونگ ببینید

یک منبع قابل اعتماد، رنگبندی گلکسی S24 FE سامسونگ را با انتشار تصاویری فاش کرد. نسخه اف ای گلکسی اس ۲۴ در چهار رنگ جذاب عرضه می‌شود.

سامسونگ با افشای تصاویر رسمی گلکسی S24 FE، طرفداران سری FE را هیجان‌زده کرده است. این گوشی هوشمند میان‌رده قدرتمند در چهار رنگ جذاب گرافیت، آبی روشن، سبز روشن و زرد عرضه خواهد شد تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد.

وب‌سایت AndroidHeadlines، منبعی است که چهار رنگ گوشی گلکسی اس ۲۴ اف ای سامسونگ را فاش کرده است. آنطور که از تصاویر فاش شده پیداست، از نظر طراحی، نسخه FE گوشی گلکسی اس ۲۴ شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد. اما سامسونگ با ظرافت تمام، برخی بهبودها را در این مدل اعمال کرده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر شده‌اند و به خصوص حاشیه‌های کناری به کمتر از 2 میلی‌متر رسیده‌اند که این موضوع، نمایشگر را بزرگ‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

مشخصات فنی گلکسی S24 FE

نمایشگر 6.7 اینچی +FHD با نرخ رفرش 120 هرتز، تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را برای کاربران فراهم می‌کند. روشنایی بالای این نمایشگر، حتی در محیط‌های پرنور نیز دید عالی را تضمین می‌کند. همچنین، استفاده از محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس، از نمایشگر در برابر خط و خش محافظت می‌کند.

سامسونگ برای تأمین قدرت مورد نیاز S24 FE، از تراشه اگزینوس 2400e استفاده کرده است. این تراشه که نسخه اقتصادی‌تر اگزینوس 2400 است، عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و در کنار باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی، دوامی مناسب را برای گوشی تضمین می‌کند.

سامسونگ در بخش دوربین نیز دست بر روی گاز گذاشته است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، امکان ثبت عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت را فراهم می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی اس ۲۴ اف ای می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی، سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6 و بدنه‌ ضد آب اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
3 دلیل برای این‌که نباید گلکسی S24 FE را خرید خبر ناامیدکننده درباره جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اف ای به‌زودی رسماً معرفی می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*