رنگبندی آیفون 16

رنگبندی آیفون 16 با گزینه‌های روشن، جذاب‌تر شده است

رنگبندی آیفون 16 را در این مطلب ببینید. سری iPhone 16 اپل حالا با رنگ های جدید و روشن‌تر، حالا بسیار جذاب‌تر و دلرباتر از قبل شده است.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، اپل به‌صورت رسمی از گوشی های آیفون جدید خود یعنی سری آیفون 16 رونمایی کرد. در کنار پیشرفت‌هایی که این نسل نسبت به سری قبلی کرده، حالا رنگ‌های جدیدی هم برای آیفون های جدید اپل عرضه شده که برخی از آنها واقعا جذاب و دوست‌داشتنی به‌نظر می‌رسند. اپل در تصمیمی که احتمالا مورد پسند بیشتر کاربران خواهد بود، گزینه‌های جدید و روشن‌تری را به رنگبندی آیفون 16 اضافه کرده که جذابیت بیشتری را به آنها افزوده است.

استقبال مشتریان از رنگبندی جدید آیفون 16

بر اساس اعلام اپل، آیفون 16 و آیفون 16 پلاس در رنگ‌های سفید، مشکی، صورتی، سبز نعنایی و آبی اقیانوسی روشن (Ultramarine) روانه بازار می‌شوند. طبق اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، ظاهرا رنگ‌های جدید و روشن آیفون 16 مورد استقبال شدید مشتریان قرار گرفته‌اند و رنگ اولترامارین یا همان آبی، بیشترین علاقه‌مندی را به‌همراه داشته است.

رنگبندی آیفون 16

همانطور که انتظار می‌رفت، آیفون 16 و 16 پلاس در پنل پشتی دارای یک برآمدگی برای دوربین عقب هستند و حسگرها به‌صورت عمودی تعبیه شده‌اند. اضافه شدن دکمه اختصاصی شاتر دوربین یا Camera Control و دکمه اکشن که می‌توان وظایف مختلفی را برای آن تعریف کرد به‌همراه قابلیت‌های هوش مصنوعی با Apple Intelligence از دیگر ویژگی‌های جدید گوشی های سری iPhone 16 به‌شمار می‌روند.

همچنین بخوانید:
آیا قابلیت های هوش مصنوعی آیفون ۱۶ آنقدر با ارزش هستند که یک گوشی جدید بخرید؟ لیست قیمت آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس اپل همزمان با رونمایی از خانواده آیفون ۱۶، اپل سری آیفون ۱۳ را بازنشسته کرد آیفون 16 حالا به لطف چیپ A18 اپل 30 درصد سریعتر از نسل قبل است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*