ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام

آپلود ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام ؛ به زودی برای تمامی کاربران

اینستاگرام جذاب تر از گذشته خواهد شد. این اپلیکیشن امروز شامل تغییرات جدیدی شد و قرار است تا چند ماه آینده آپلود ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام برای تمامی کاربران امکان پذیر باشد. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اینستاگرام در روزی که گذشت ویژگی‌های جدیدی را برای شبکه اجتماعی خود معرفی کرد. از مهمترین آن‌ها می‌توان به آپلود ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام اشاره کرد که کاربران زیادی مشتاقانه در انتظار آن هستند.

فیسبوک؛ سازنده‌ی اینستاگرام حدود ۶ ماهی است که قصد دارد مدت زمان مجاز برای قرار دادن در حساب کاربری مصرف کنندگانش را حدود ۴۰ درصد افزایش دهد. چرا که معتقد است آپلود ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام می‌تواند نمایش لحظات مورد علاقه زندگی شما را خیلی آسان تر به نمایش بگذارد. اینستاگرام در وبلاگ رسمی خودش گفته است:

“ما قصد داریم تا راه‌های سرگرمی، انعطاف و خلق ویدیو‌های جذاب را در اینستاگرام بهتر از گذشته کنیم. به عنوان بخشی از تعهدمان که به شما داریم، به زودی ویژگی آپلود ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام را در اختیار تمامی کاربران قرار خواهیم داد. این حرکتی از سوی ماست که در سال جاری خواهید دید.”

البته آن‌ها اضافه کرده اند که چنین ویژگی از امروز به صورت آزمایشی در اختیار کاربرانی خاص قرار خواهد گرفت، اما در ماه‌های پیش رو تمامی کاربران قادر خواهند به آپلود ویدیوهای ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام خواهند بود. هرچند که حرفی از آمدن این ویژگی به نسخه ویندوزفون اینستاگرام زده نشده است اما می‌توانیم کلمه “همه کاربران” را ملاک آن قرار دهیم که احتمالاً تمامی نسخه‌های اینستاگرام شامل چنین قضیه‌ای خواهد شد.

همانطور که اعلام شد، چندروز قبل نسخه آزمایشی اینستاگرام مخصوص ویندوز ۱۰ منتشر شد. این نسخه از روی اپلیکیشن آی او اس اینستاگرام پورت شده است بنابر این تمامی امکانات آن نیز بر روی نسخه ویندوزی شبکه اجتماعی تصاویر ساخت فیسبوک وجود خواهد داشت.

اما اینستاگرام خبر دیگری برای کاربران نسخه آی او اس خود دارد. در هفته جاری نسخه ۷.۱۹ اینستاگرام مخصوص این پلتفرم ارائه خواهد شد که به واسطه آن کاربران قادر خواهند بود چندین کلیپ را با یکدیگر ادغام کرده و پست کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*