تسلا سایبرتراک ویژه شکیل اونیل

ستاره بسکتبال آمریکا مالک خاص‌ترین سایبرتراک جهان شد

شکیل اونیل، ستاره بسکتبال آمریکا، با یک تماس تلفنی سایبرتراکی خاص خرید که نمونه مشابه آن در جهان پیدا نمی‌شود.

تا به اینجا سلبریتی‌های آمریکایی متعددی سایبرتراک خریده‌اند و به نوعی، به شهرت هرچه بیشتر این پیکاپ عجیب‌وغریب ساخته شرکت ایلان ماسک کمک کرده‌اند. کیتی پری، کیم کارداشیان و جاستین بیبر فقط برخی از این سلبریتی‌ها هستند. اخیراً شکیل اونیل، بازیکن سابق ان‌بی‌ای که از آن به‌عنوان یکی از بهترین بسکتبالیست‌های تاریخ یاد می‌شود و همچنین به‌خاطر شخصیت و هیکل فوق‌العاده بزرگ خود شهرت پیدا کرده است، به‌تازگی یک نسخه خاص از تسلا سایبرتراک را به پارکینگ خود اضافه کرد.

سایبرتراک تمام مشکی با کیت بدنه، خودرو خاص شکیل اونیل

شکیل اونیل پیش‌تر یک تسلا سایبرتراک در لاس وگاس خریده بود، اما آخرین اخبار خودرو نشان می‌دهند که به‌خاطر علاقه زیاد خود به این پیکاپ، به‌تازگی یک نمونه دیگر هم خرید تا بتواند از آن در شهر آتلانتای ایالت جورجیا استفاده کند. شک اولین بار وقتی دید که بسکتبالیست معروف لبران جیمز هم می‌تواند به راحتی در این پیکاپ جا بگیرد، تصمیم به خرید آن گرفت. با این حال، سایبرتراک جدیدِ او یک نمونه ویژه با کیت وایت‌بادی است.

تسلا سایبرتراک ویژه شکیل اونیل

سایبرتراک سفارشی شک اونیل بدنه‌ای به رنگ مشکی براق دارد و سوار بر رینگ‌های بزرگ 26 اینچی ساخته «فورجیاتو» (Forgiato) است که آن‌ها هم به رنگ مشکی در آمده‌اند. همچنین به‌لطف کیت واید بادی مذکور، این پیکاپ از فلاپ‌های بزرگ برای گلگیرها از جنس فیبر کربن برخوردار شده است.

این نسخه ویژه از تسلا سایبرتراک چراغ‌های اضافه در سپر جلو و نوار ال‌ای‌دی در ناحیه جلو با قابلیت تغییر رنگ دارد، ولی شاید چشمگیرتر از این‌ها سیستم نورپردازی کف بدنه آن باشد که سطح جاده را به رنگ قرمز در می‌آورد.

به نظر نمی‌رسد تغییری در کابین سایبرتراک شکیل اونیل صورت گرفته باشد و احتمالاً باید در آن همان ترکیب رنگی سفید، مشکی و خاکستری برقرار باشد. البته می‌توان انتظار داشت که این بسکتبالیست ثروتمند آمریکایی در آینده نزدیک فضای داخلی این پیکاپ تسلا را هم مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کند. احتمالاً استفاده از رنگ‌هایی مثل شرابی می‌تواند جلوه جذابی به فضای داخلی آن ببخشد.

شکیل اونیل نسخه پرچمدار سایبرتراک با عنوان «سایبربیست» (Cyberbeast) را تهیه کرده است که با اتکا به سه موتور الکتریکی می‌تواند مجموعاً 845 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین برای شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 2.6 ثانیه زمان نیاز دارد و در عرض 11 ثانیه مسافت 400 متر را طی می‌کند. با این ارقام، سایبرتراک به‌عنوان یک پیکاپ دست کم روی کاغذ در حد یک سوپرکار عمل می‌کند.

تسلا سایبرتراک ویژه شکیل اونیل

شک اونیل با دارایی خالص 500 میلیون دلاری، کلکسیونی به ارزش 2.5 میلیون دلار دارد.

از دست ندهید:
کلکسیون ماشین حیرت‌انگیز رونالدو با ارزش ۲۰ میلیون دلار + فیلم نگاهی به کلکسیون خودروهای کمیاب نیکولاس کیج نگاهی به ماشین های جذاب کلکسیون خودرو مستربین نگاهی به خودروهای شگفت انگیز کلکسیون لیونل مسی بهترین خودروهای کلکسیون ماشین جانی دپ، ستاره پرطرفدار آمریکایی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*