تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

صدور نخستین تاییدیه‌های کیفیت عالی تصاویر برای تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

هفت مدل از تلویزیون های سری 2024 سامسونگ موفق شدند برای اولین بار در این صنعت، تاییدیه‌های کیفیت عالی تصاویر را از موسسه VDE دریافت کنند.

تلویزیون های سری Neo QLED و QLED سامسونگ در سال 2024، با دریافت تاییدیه‌های معتبر True Cinema Black و HDR Brightness Accuracy از موسسه VDE، به‌عنوان اولین تلویزیون‌های جهان در این زمینه شناخته شدند. این دستاورد بزرگ، نشان از تعهد سامسونگ به ارائه بهترین تجربه تصویر برای کاربران است.

موسسه برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات یا VDE، یک سازمان معتبر جهانی است که با انجام آزمایش‌های دقیق، کیفیت و ایمنی محصولات الکترونیکی را بررسی می‌کند و به محصولاتی که استانداردهایش را پاس کنند، گواهی می‌دهد.

یونگ جائه کیم، معاون تیم تحقیق و توسعه بخش نمایشگرهای سامسونگ در این خصوص اظهار کرد:

با پیشرفت روزافزون فناوری، ما می‌توانیم تجربه سینمایی بی‌نظیری را در خانه‌های کاربران ارائه دهیم. ما به ایجاد بالاترین سطح کیفیت تصویر در سری‌های مختلف تلویزیون‌های خود متعهد هستیم و خرسندیم که تلویزیون های Neo QLED ما توانستند نخستین گواهی این صنعت را از VDE دریافت کنند.

رنگ و کیفیت واقعی با تلویزیون های سری 2024 سامسونگ

شش مدل از تلویزیون های سری Neo QLED 8K و 4K و یک مدل از سری QLED 4K سامسونگ، برای اولین بار در این صنعت موفق به دریافت تاییدیه دقت روشنایی HDR شده‌اند. این دستاورد، نشان‌دهنده پیشرفت‌های چشمگیر سامسونگ در زمینه فناوری نمایشگر است.

این تاییدیه نشان می‌دهد که این تلویزیون‌ها قادرند سطوح روشنایی محتواهای HDR را با دقت بسیار بالا بازتولید کنند و به این ترتیب، به استانداردهای دقیق HDR پایبند هستند.

فناوری HDR با افزایش دامنه روشنایی و کنتراست تصاویر، امکان نمایش جزئیات بیشتر در قسمت‌های سایه و هایلایت را فراهم می‌کند و در نتیجه، تصاویری با کیفیت بسیار بالا و طبیعی تولید می‌شود.

تلویزیون های Neo QLED و QLED سامسونگ با ارائه کیفیتی سینمایی، تجربه‌ای بی‌نظیر را به کاربران هدیه می‌دهند. چه در سالن پذیرایی، اتاق خواب، دفتر کار یا حتی آشپزخانه، این تلویزیون‌ها با نمایش تصاویری شفاف و رنگ‌های زنده، فضایی سینمایی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

تجربه‌ای ارتقا یافته از تماشای خانگی

این هفت مدل تلویزیون سامسونگ، با کسب تاییدیه True Cinema Black، استاندارد جدیدی را در نمایش تصاویر با نسبت تصویر متفاوت تعریف کرده‌اند. فناوری local dimming به‌کار رفته در این مدل‌ها، امکان نمایش دقیق و بدون نقص تصاویر با نسبت تصویر 4:3 را فراهم می‌کند.

این گواهینامه با ارزیابی دقیق سطوح سیاه رنگ ناحیه لترباکس، تضمین می‌کند که این تلویزیون‌ها قادر به نمایش دقیق و عمیق سطوح سیاه هستند و در نتیجه، تجربه‌ای سینمایی حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کنند. فناوری local dimming با کنترل دقیق نور پس‌زمینه، از ایجاد هاله‌های نوری در اطراف اشیاء تیره جلوگیری می‌کند و به این ترتیب، کنتراست تصویر را به‌شدت افزایش می‌دهد.

سامسونگ با تعهد به نوآوری و کیفیت، تلویزیون‌هایی تولید کرده که استانداردهای صنعت را به چالش می‌کشند. مدل‌های 2024 سری Neo QLED با دریافت گواهی‌های معتبر، تجربه‌ای سینمایی و بی‌نظیر را به خونه‌ها آورده است. این تلویزیون‌ها با تصاویر با کیفیت و رنگ‌های واقعی، هر محیطی را به یک سالن سینما تبدیل می‌کنند.

همچنین بخوانید:
ساندبارها و تلویزیون های سری 2024 سامسونگ در رویداد Unbox & Discover معرفی شدند نظر کارشناسان در مورد ساندبارها و تلویزیون های ۲۰۲۴ سامسونگ جذاب‌ترین امکانات تلویزیون های هوشمند سامسونگ که احتمالا از آنها بی‌خبر هستید
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*