کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران؛ شکست بزرگ بازی های ایردراپی تلگرام

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران پس از لیست شدن توکن آن با قیمت کم در صرافی‌ها، نشان داد که هیچ امیدی به آینده پروژه‌های ایردراپی نیست.

همستر کامبت لیست شد و همزمان با قیمت گذاری توکن آن در صرافی‌های جهانی، آتش خشم جامعه سخت‌کوش و تلاشگر آن شعله‌ور شد. اعضای وفادار جامعه همستر، نیمی از سال 1403 را صرف ضربه زدن به یک موش حقه باز کردند و در آخر داستان، چیزی دستگیرشان نشد. همه ما از مدیران این پروژه شکست خورده و کلاهبردار که زمان و وقت گران بهای میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان تلف کردند، ابراز تنفر می‌کنیم.

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

قیمت پایین توکن همستر پس از لیست شدن در صرافی‌های بایننس، بای بیت، مکسی و کوکوین، میلیون‌ها کاربر مشتاق و امیدوار به بازی‌های تلگرامی را ناامید کرد و خون بازیکنان را به جوش آورد. متاسفانه توسعه دهندگان و سرمایه گذاران این بازی کلیکی با دادن وعده‌های دروغین و قول‌های الکی، جامعه بزرگی را که اکوسیستم TON و تلگرام می‌توانست برای همیشه به داشتن آن‌ها مفتخر باشد، دلسرد و از میدان به در کرد.

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

پروژه Hamster Kombat همه را شوکه کرد و حتی پیش از اینکه در صرافی‌ها لیست شود، مدیران آن با افتخار و غرور فراوان از آغاز دومین فصل این بازی با مینی‌گیم‌های خسته کننده و طاقت فرسا و جوایز بیشتر رونمایی کردند. مدیران این پروژه ایردراپی (شما بخوانید کلاه برداری) پیش از آنکه تصمیم بگیرند پاداشی را که حق بازیکنان بود بدهند، انواع و اقسام توهین‌ها را به گوشه‌ای هرچند کوچک از جامعه کرده و آن‌ها را با زدن برچسب متقلب و خطاکار از دریافت ایردراپ محروم کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری در مهر ۱۴۰۳

قیمت پایین توکن همستر

قریب به شش ماه زمان صرف یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تلگرامی کردیم، به این امید که در پایان داستان پاداش قابل توجه یا حداقل دندان‌گیری دستمان را بگیرد، اما نه تنها همه نقشه‌های کاربران نقش بر آب شد، بلکه به اعتقاد بسیاری از اعضای جامعه کریپتو، به همه کاربران توهین شد.

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

در حال حاضر هر 1000 توکن همستر کمتر از 500 هزار تومان قیمت گذاری شده که حتی نسبت به بازی تلگرامی داگز هم کمتر است. حداقل دل خوش بودیم که برای داگز زمان خاصی را صرف نکردیم و ایردراپ گرفتیم! توسعه دهندگان و سرمایه گذاران همستر با فریب اذهان عمومی و سوء استفاده از اکثریت کاربران بی‌اطلاع و ناآگاه تلگرام، سعی کردند جیب خود را چاق‌تر از دیروز کنند و در این امر موفق هم شدند.

همه ما از همستر کامبت به عنوان یک رکورددار بزرگ و غول پروژه‌های ایردراپی، انتظار داشتیم که با قیمت بالایی لیست شود و حداقل سهم کاربران زحمت‌کش این بازی را بدهد. مدیران کلاه بردار همستر نه تنها ضربه بزرگی به اکثریت بازیکنان زدند، بلکه به نفرات برتر این پروژه هم در خوشبینانه‌ترین حالت کمتر از 3 هزار دلار توکن دادند که در مقایسه با تلاش شبانه‌روزی آن‌ها برای آپدیت کردن کارت‌ها و دریافت کلید و زیرمجموعه‌گیری، پولی حساب نمی‌شود.

کلاهبرداری به نام بازی‌های تلگرامی

نات کوین خوراک اولیه دنیای بازی‌های تلگرامی بود که بعضی از کاربران این پلتفرم را با جریان خود همسو کرد. پس از موفقیت این بازی و تبدیل شدن آن به ارز دیجیتال، سودجویان بسیاری به طمع کسب سودهای کلان و موج سواری از ناآگاهی اعضای جامعه جهانی، سراغ راه اندازی پروژه‌های مشابه رفتند و توانستند کاربران جامانده از نات کوین را جذب خود کنند.

اگر نگاهی به روند بازی‌های تلگرامی بیندازید، متوجه خواهید شد که پس از نات کوین، هیچ پروژه‌ای موفق نشده رضایت کاربرانش را جلب کند. برای مثال پیکسل ورس یک کلاهبرداری زیرکانه با حمایت اکوسیستم تون و پاول دورف بود و هیچ گاه توکنی به بازیکنان نداد. از آن طرف کتیزن فقط به بازیکنانی توکن داد که صدها دلار صرف خرید بازی‌های درون برنامه‌ای کرده بودند و حالا هم همستر را داریم که به عنوان طلایه‌دار قافیه را باخت.

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

حتی راکی ربیت هم که عده زیادی درگیر آن شده بودند، نتوانست کاری از پیش ببرد و در سکوت رسانه‌های خبری، سهم خود را از این سفره برداشت. با توجه به اوضاع فعلی، آیا فکر می‌کنید که پروژه‌هایی مثل تپ سواپ، بلوم، تایم فارم و میجر قرار است معجزه کنند و ایردراپ‌های بزرگ و طوفانی داشته باشند؟

جامعه میلیونی که در این چند ماه به تلگرام ملحق شدند، هم اکنون در حال ترک تمامی پروژه‌های مشابه هستند و این حرکت اعتراضی خود را از همستر کمبات آغاز کرده‌اند. به نظر می‌رسد که پایان تلخ دنیای بازی‌های تلگرامی و ایردراپی با حرکت ناشایست و غیرعادلانه همستر رقم خورده است.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی قیمت سولانا تا سال ۲۰۳۰

فصل دوم همستر کامبت

اینکه مدیران سودجو و سوداگر این بازی حقه باز و فریب دهنده فکر می‌کنند با وضعیت فاجعه بار و افتضاح لیست شدن توکن در صرافی‌ها قرار است فصل دوم همچنان ادامه یابد، نشان می‌دهد که آن ها برای جیب کاربران کیسه بزرگ‌تری دوخته‌اند. اما آن‌ها سخت در اشتباه هستند و آغاز فصل دوم این پروژه در شرایطی که اکثریت بازیکنان ناراضی هستند، شبیه شوخی و مسخره بازی است.

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

اگر در فصل اول این بازی باید برای کسب سکه و پرافیت بیشتر کارت‌ها را ارتقا می‌دادیم و کد مورس و کامبو می‌زدیم، در دومین فصل باید برای کسب الماس، ده‌ها بازی مزخرف را انجام دهیم. هم اکنون اغلب رسانه‌های بزرگ که پروژه‌های ایردراپی را پوشش می‌دادند، کمپین‌های بزرگی برای ریپورت و بلاک همستر آغاز کرده‌اند و به زودی شاهد سقوط و مرگ اکوسیستم چند ماهه تلگرام خواهیم بود.

توکن‌های همستر را بفروشیم یا نگهداری کنیم؟

سهم بسیاری از بازیکنان همستر کمتر از 10 دلار شده و اینکه بخواهیم توصیه به خرید یا فروش آن کنیم، جالب نیست. هر کسی برای تعداد پاداشی که دریافت کرده می‌تواند تصمیم مناسب بگیرد. در نظر داشته باشید که فعلا امکان فروش به علت شلوغی شبکه تون میسر نیست و باید طی روزهای آینده فرآیند فروش را پیگیری کنید.

با توجه به اینکه کاربران از دست قیمت پایین این توکن خشمگین و ناراضی هستند، در اولین فرصت اقدام به فروش دارایی خود می‌کنند و به همین خاطر طی روزهای آتی نوسان همستر زیاد خواهد بود. همچنین نگهداری ارز دیجیتالی که هیچ هدفی پشت آن نیست و مزیتی برای هولدرهایش ندارد، عقلانی نخواهد بود. به هر حال انتخاب با شماست!

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

کلام آخر

همستر کامبت به عنوان غول بازی‌های ایردراپی تلگرام می‌توانست شرایط متفاوتی را رقم بزند و باعث رشد و توسعه دنیای وب 3.0 و اکوسیستم شود، اما چه کنیم که بار امانت را نتوانست حفظ کند و با سر به زمین خورد و ضربه مغزی شد. سودهای چندین میلیون دلاری که این پروژه کرد، در برابر پاداشی که به کاربران داد، هیچ است.

این پروژه همان مسیر محکوم به شکست پیکسل ورس و کتیزن را طی کرد و نتیجه‌اش را خیلی زود دید. طی ساعات اخیر بسیاری از شبکه‌های اجتماعی این بازی در تلگرام، ایکس و یوتیوب با کاهش کاربر مواجه شده و احتمال مسدود شدن تمامی راه‌های ارتباطی آن‌ها وجود دارد.

در گجت نیوز بخوانید:
توکن همستر کامبت در صرافی‌ها لیست شد + قیمت تخمین میزان درآمد ریالی کاربران از بازی همستر کامبت قیمت توکن همستر کامبت چقدر است؟ همستر کامبت کاربران متقلب را نقره داغ کرد؛ تمام تلاش میلیون‌ها نفر یک شبه به باد رفت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*