همراه اول جیتکس 2024

همراه اول با محوریت هوش مصنوعی به نمایشگاه جیتکس 2024 می‌آید

نمایشگاه جیتکس 2024 به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه فناوری خاورمیانه به‌زودی با حضور همراه اول و با محوریت هوش مصنوعی در دبی برگزار می‌شود.

رویداد جهانی جیتکس 2024 در روزهای 23 تا 27 مهر 1403 و با حضور بیش از 6500 شرکت از 180 کشور در دبی برگزار می‌شود. این رویداد جهانی، مکانی کلیدی برای نمایش نوآوری‌ها و تحولات فناوری است و امسال با محوریت آینده هوش مصنوعی برگزار خواهد شد. GITEX 2024 بستری برای تبادل دانش و همکاری‌های بین‌المللی در راستای شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال و تسریع تحولات در آن خواهد بود.

همراه اول که به‌عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود با هدف کلیدی تقویت جایگاه خود در این اقتصاد نوین، برای سومین سال پیاپی به نمایشگاه جیتکس می‌آید. همراه اول در غرفه بزرگ و یکپارچه خود در این رویداد بزرگ و جهانی به میزبانی دبی، سرویس‌ها و نوآوری‌های خود را در پنج بخش تخصصی زندگی دیجیتال، راهکارهای هوشمند، خدمات ارتباطی، تجارت الکترونیکی و آینده به معرض نمایش می‌گذارد.

اهداف همراه اول از حضور در نمایشگاه جیتکس 2024

همراه اول قصد دارد با نمایش و ارائه خدمات و سرویس‌های خود در زمینه فین تک، توریسم، ابری، راهکارهای هوشمند و چت‌بات‌های پیشرفته، چگونگی بهبود زندگی دیجیتالی کاربران با استفاده از فناوری‌های نوین را نشان دهد. این رویداد فقط یک نمایشگاه فناوری نیست و بستری کلیدی برای تاثیرگذاری در اقتصاد دیجیتال جهانی محسوب می‌شود و شرکت‌های مختلف در آن می‌توانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و راه‌های جدیدی برای هم‌افزایی و همکاری در  سطح بین‌المللی به‌وجود بیاورند.

همراه اول نیز ضمن حضور فعال در نمایشگاه جیتکس 2024، قصد دارد اقداماتی برای جذب سرمایه‌گذاران، برقراری همکاری‌های تجاری جدید و شبکه‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های نوین از جمله هوش مصنوعی را در دستور کار خود قرار دهد. این رویداد جهانی، یک فرصت بی‌نظیر برای شرکت‌ها و استارتاپ‌ها خواهد بود تا با نوآوری‌های فناورانه خود، در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال قدم بردارند. جیتکس، نقطه‌ای استراتژیک برای شکل‌گیری همکاری‌های تجاری و تبادل دانش است و نقش محوری در تسریع روند دیجیتالی شدن جوامع خواهد داشت.

جذب مخاطبان بین‌المللی برای پلتفرم‌های دیجیتال توسعه یافته خود، تقویت روابط با دیگر شرکت‌های فناورانه و ارائه راهکارهایی برای کمک به توسعه اقتصاد دیجیتال ایران و منطقه از جمله مهم‌ترین اهداف همراه اول از حضور در نمایشگاه جیتکس 2024 محسوب می‌شوند. همچنین همراه اول در این رویداد، این فرصت را خواهد داشت تا با حضور متخصصان، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان از سراسر جهان، شبکه ارتباطی خود را گسترده‌تر کرده و در لبه تحولات جهانی قرار بگیرد.

رویداد GITEX 2024 دبی، یک بستر حیاتی را در اختیار تمام شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد تا علاوه بر نمایش نوآوری‌های خود، از پیشروان فناوری برای آینده خود الهام بگیرند. این نمایشگاه هر ساله برگزار و زمینه‌‌ساز ارتقای کسب‌وکارها و شکل‌گیری اقتصاد دیجیتال هوشمندتر و پویاتر می‌شود. همراه اول به‌عنوان اپراتور اول تلفن همراه ایران نیز از این فرصت استفاده کرده و قصد دارد جایگاه خود به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی فناوری در منطقه خاورمیانه را تثبیت کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) نقش محوری اپراتورهای تلفن همراه در توسعه اقتصاد دیجیتال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*