گوشی تاشو موتورولا خودکار

لولای گوشی تاشو بعدی موتورولا به طور خودکار باز و بسته خواهد شد

طبق اسناد لو رفته ممکن است موتورولا در گوشی تاشو بعدی خود تصمیم به تعبیه سیستم خودکار باز و بسته کردن لولا داشته باشد.

کمپانی موتورولا از گذشته توانایی فراوانی در ساخت گوشی‌های تاشو داشته و همواره بهترین فلیپ فون‌های بازار را تولید می‌کرده است. در عین حال به نظر می‌رسد این برند سعی دارد دست به خلاقیت بزرگی در زمینه تولید گوشی های تاشو زده و پرچمدار بعدی سری RAZR خود را با یک لولای خودکار رونمایی کند که توسط یک موتور باز و بسته می‌شود.

تعبیه موتور در لولا؛ راهکار موتورولا برای باز و بسته شدن خودکار

جدیدترین اخبار در خصوص پرچمدار تاشوی موتورولا توسط Notebookcheck و از طریق افشای یکی از اسناد مربوط به ثبت اختراع این کمپانی لو رفته است. گزارش‌های منتشر شده به همراه این ثبت اختراع نمایی از یک گوشی تاشو صدفی (فلیپ فون) را نمایش می‌دهد که با استفاده از یک لولای موتوری حین برقراری تماس‌های ویدیویی به‌طور خودکار زاویه قرارگیری نمایشگر را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کند که دوربین همواره مقابل چشم کاربر قرار داشته باشد.

اختراع Motorola

علاوه بر اشاره به لولای خودکار در گوشی بعدی موتورولا، گزارش ثبت اختراع اخیر این کمپانی همچنین به احتمال عرضه یک موتور مجزا به بازار نیز اشاره دارد که می‌تواند به‌طور جداگانه خریداری شده و قابلیت‌هایی مشابه را به برخی گوشی‌های تاشو قدیمی‌تر موتورولا مثل ریزر 2023 اضافه کند.

موتورولا دلیل اصلی تعبیه احتمالی این لولاهای موتوردار در نسل بعدی پرچمداران تاشو خود را عملکرد بهتر آن‌ها در تماس‌های ویدیویی نسبت به سیستم‌های تنظیم کادر نرم افزاری که مبتنی بر بزرگنمایی و استفاده از دوربین‌های فوق عریض هستند عنوان کرده است. علاوه بر این می‌توان انتظار داشت که این لولای موتور دار بتواند پس از اتمام کار با گوشی صفحه نمایش را به‌طور خودکار ببندد یا پس از فعال‌سازی از طریق فرامین صوتی، صفحه نمایش را به‌صورت خودکار باز کند.

گوشی تاشو موتورولا خودکار

البته باید توجه کرد که همانند تمامی ثبت اختراع‌های دیگر هیچگونه تضمینی برای استفاده قطعی از این ایده وجود ندارد. بنابراین ممکن است این اختراع ثبت‌شده توسط موتورولا هرگز به واقعیت تبدیل نشده و به مرحله تولید نرسد. گوشی‌های موبایل تاشو همین الان نیز محصولاتی بسیار پیچیده به شمار می‌روند. به همین دلیل باید منتظر ماند و دید آیا موتورولا قصد پیچیده‌تر کردن طراحی آن‌ها از طریق افزودن موتور به لولاها را دارد یا خیر.

در گجت نیوز بخوانید:
موتو ریزر ۵۰ در برابر موتو ریزر ۴۰؛ تاشوی جذاب موتورولا در نسل جدید چه تغییراتی کرده؟ موتورولا ریزر ۴۰ و ۴۰ اولترا معرفی شدند؛ گوشی‌های تاشو با قیمت میانرده مقایسه سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۵ با موتورولا ریزر پلاس ؛ کدام گوشی تاشو برنده رقابت است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*